Mnoge je iznenadilo to što je ovogodišnja predizborna kampanja uoči lokalnih izbora vjerovatno manje oštrija od svih prethodnih. Lideri stranaka se sporadično pojavljuju na predizbornim skupovima, a tek poneka bombastična izjava se može čuti.
Naravno, niko ne garantuje da će to tako ostati i dalje, ali bar na momente predizborna kampanja liči na one u drugim državama – poprilično pristojne kritike, a čak i debate, od čega su ranije mnogi bježali.
Nešto mirnije
Prvih dana čak nije viđen ni veliki broj predizbornih plakata, što je bila odlika svake prethodne kampanje, no situacija se iz dana u dan počela mijenjati. Poslije nekoliko dana, ipak, situacija je bila uporediva s prethodnim izbornim ciklusima.
Razlog zašto je kampanja nešto mirnija u odnosu na prethodne možda se ogleda i u tome da je prvi put kažnjiva bila preuranjena kampanja.
Koliko god da se ona kršila, određena ustručavanja su postojala i većina kandidata tek sada može da se prezentira. Zbog toga su više posvećeni sami sebi i nemaju toliko mnogo vremena za druge. Interesantno je i da je broj „divljih sajtova“, koji su se pojavljivali kao gljive poslije kiše prije svakih izbora, drastično smanjen.
Bez iskoraka
O kvalitetu političkog marketinga u predizbornoj kampanji razgovarali smo s profesoricom Fakulteta političkih nauka u Sarajevu Nerminom Mujagić. Ona ističe da nema velikih iskoraka u odnosu na prethodne kampanje.