Društvene mreže bruje nakon još jednog TikTok meča, koji je gledatelje “olakšao” za blizu 82.000 eura. Ovu sumu krajiški tiktoker Sanel Patak i Huda Company zaradili su za samo pet minuta, tokom kojih su podsticali svoje navijače da im doniraju što više poklona, koji se kasnije pretvore u novac, pa su na kraju zadovoljno trljali ruke i Patak, i Huda, i osnivači ove društvene mreže.
Teško je pronaći upečatljiviji primjer naivnosti masa i apsurdnih, pa i opasnih trendova kojima svjedočimo u virtuelnom svijetu.
Postaju navika
- Telefon, internet i društvena mreža slobodno vrijeme danas popunjavaju sve većom brzinom, pa postaju navika za koju pojedinac još nije ni svjestan da je jedan oblik ovisnosti. Društvene mreže su, od svoje primarne uloge povezivanja ljudi, dobile ulogu da se putem njih kontrolišu pojedinci, manje ili veće grupe, najčešće raznim oblicima manipulacije. Igre dvoboja ili izazova, u kojima imamo nagrade, poniženja, dokazivanja hrabrosti, strah od osude i tako dalje, veoma su česte, a posljedice mogu dovesti i do ugrožavanja standarda, zdravlja, lične sigurnosti, pa čak i života – kaže sociolog Vedran Francuz.