Deveta Brending konferencija, jedan od najznačajnijih događaja u BiH iz oblasti brendinga, marketinških komunikacija i medija održana je danas u Sarajevu. Ove godine konferencija nosi slogan "Hack the influence“ i posebno je značajna, jer se prvi put održana u inspirativnom prostoru Historijskog muzeja.
Kako navodi organizator predavači na devetoj Brending konferenciji uspjeli su pomjeriti granice razumijevanja marketinga i otvoriti nove prozore poimanja organizacije i strategije poslovanja.
O frekvenciji sadašnjeg trenutka, koji se ogleda u beskrajnoj potrebi za novim marketinškim pravcima i strategijama, a u spomeniku vremena kakav je Historijski muzej Bosne i Hercegovine, govorilo je pet stručnjaka.
Ravid Kuperberg predstavio je sjajne alate za strukturiranje naših misli, Michela Magaš svoj impresivni rad na fuziji muzike i inovacije, Mihnea Gheorghiu fascinirao je primjerima hrabrih svjetskih kampanja na kojima je i sam radio, Mark Shayler je dokazao da za dobre rezultate moramo biti hrabri i zauzeti stav, a Will Rust je pokazao kako ponekad i glupost može kreirati nevjerojatne i pozitivne promjene - ističe se.
Kako se navodi u saopćenju za javnost Vesna Beganović, CEO agencije Via Media koja je organizator tog najvažnijeg strukovnog događaja, kad su u pitanju marketing i komunikacije u BiH, kaže da su pozitivne reakcije prisutnih jedan od razloga zašto su iznimno zadovoljni devetom Brending konferencijom.
- Svaka od tema je bila specifična, predavači su bili neizmjerno zanimljivi, a sve skupa i dalje je bila zaokružena cjelina. Prisutni su dobili uvid u trendove iz više uglova, to nam je bilo posebno značajno - izjavila je.