UniCredit Bank provodi set mjera opreza i zaštite radi sprečavanja širenja koronavirusa.
U tom smislu, promijenjeno je radno vrijeme poslovnica, a bankarske usluge dostupne su kroz poslovnice, bankomate, mobilno i internet bankarstvo.
- Zdravlje i sigurnost naših klijenata i zaposlenika su naši ključni prioriteti. Zato obavještavamo javnost i klijente da, u skladu s instrukcijama nadležnih institucija, provodimo set mjera opreza i zaštite. Postupajući u najboljim interesima naših klijenata i zaposlenika, UniCredit Bank je poduzela neophodne mjere kako bi se osigurao kontinuiran rad banke i pružanje usluga našim klijentima na teritoriji cijele zemlje. Osigurali smo rad većine poslovnica prema skraćenom radnom vremenu, kako bismo klijentima omogućili potpunu dostupnost usluga. Više informacija o izmijenjenom radnom vremenu poslovnica možete pronaći na web-stranici www.unicredit.ba i iste se neprestano ažuriraju - navedeno je u saopćenju.
UniCredit Bank podsjeća građane da bankarske poslove mogu obavljati na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala: Internet bankarstva (e-ba), Mobilnog bankarstva (m-ba) i bankomata.
- Dodatno, skrećemo pažnju da prilikom plaćanja koristite beskontaktne kartice ili mobitel (m-kartica). Obezbijedili smo dovoljnu količinu gotovog novca u svim bankomatima UniCredit Bank kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata te ćemo kontinuirano dopunjavati iste - ističe se u saopćenju.
UniCredit dodaje da je podrška korisnicima na raspolaganju 24 sata za sve savjetodavne usluge putem besplatnog broja 080 081 051.
Upravne zgrade će ostati otvorene te nastaviti raditi u smanjenom kapacitetu kako bi sve bankarske usluge bile kontinuirano dostupne klijentima.
UniCredit Bank će nastaviti aktivno pratiti situaciju, djelovati na najbolji mogući način u interesu svojih klijenata i zaposlenika i činiti pravu stvar, navode iz ove banke.