INTERVJU

Vedran Peršić: Startala kampanja ’50.000 razloga za Sberbank’

Promocija gotovinskih kredita s najvećim iznosom kredita od 50.000 KM i najdužim rokom otplate od 10 godina, uz odlične uvjete za online apliciranje

Peršić: Nova komunikacijska platforma. Avaz

Piše: Mladen Dakić

11.3.2021

Sberbank BH startala je s kampanjom oglašavanja pod nazivom „50.000 razloga za Sberbank“.

Šta to znači?

-U pitanju je promocija gotovinskih kredita s najvećim iznosom kredita od 50.000 KM i najdužim rokom otplate od 10 godina, uz odlične uvjete za online apliciranje. Istovremeno, ovom kampanjom smo otvorili jednu novu komunikacijsku platformu na kojoj želimo predstaviti sve razloge zbog kojih bi potencijalni klijenti izabrali Sberbank BH.

Jedinstven program

Možete li nabrojati 50.000 razloga za Sberbank?

-Trebalo bi mi najmanje 14 sati da nabrojim 50.000 razloga. Da li imate to vrijeme na raspolaganju?

A da Vas pitam da nabrojite deset razloga. Šta bi se tu našlo?

-Krenuo bih od jedinstvenog programa za korisnike kartica pod nazivom „Sberbank srijeda“, koji kod 12 različitih partnera na oko 400 lokacija u zemlji osigurava do 20 posto popusta svake srijede cijelu godinu. Jedina smo banka koja ima ovakav program. Kada već spominjem kartice, izdvojio bih Sberbank platnu Pika Karticu, jedinstvenu karticu za sakupljanje bodova, povrat novca, ostvarivanje popusta i plaćanje na rate. Imamo još jednu vrlo posebnu karticu s premium uslugom. Korisnici Premium kartice imaju na raspolaganju ličnog asistenta 24 sata dnevno da odgovori na njihove zahtjeve. Sada ću se osvrnuti na naše mobilno bankarstvo. Ukoliko klijent želi poslati novac nekome, a ne zna njen ili njegov broj tekućeg računa, tu je usluga mTransfer. Dovoljno je da izabere osobu iz telefonskog imenika. Osim toga, koristeći mCash uslugu, klijent može poslati šestocifreni kod putem SMS-a pa da osoba podigne novac na bankomatu. Tu je i nadopuna prepaid brojeva putem TopUp usluge u bilo koje doba dana. Još jedan razlog iz mobilnog bankarstva. Opcija ClickPay, putem koje korisnici plaćaju režijske račune jednim klikom. Nadalje, bili smo prva banka koja je uvela beskontaktne bankomate. Banka smo koja u okviru svojih paketa klijentima nudi mogućnost podizanja novca na bankomatima drugih banaka bez provizije. Vrlo smo ponosni što smo, prema nezavisnom istraživanju, najbolje ocijenjena banka u pogledu zadovoljstava klijenata. Ovo je prvih deset, a lista razloga se nastavlja.

Izazovna godina

Prošla godina je bila izazovna za sve kompanije. Kako se Sberbank BH nosila s tim izazovom?

- Prethodna godina je bila izuzetno zahtjevna i puna nepredviđenih situacija. Organizacija poslovanja u vrijeme pandemije tražila je puno povjerenja, učestalo komuniciranje, hrabrosti, strpljenja. Dvije stvari niti jednog trenutka nismo smetnuli s uma, a to su zdravlje zaposlenika i klijenata, te kontinuitet poslovanja. Općenito možemo biti zadovoljni rezultatom u 2020.


Podrška klijentima u ostvarivanju snova i želja

- Pred svima nama je još jedna neizvjesna godina. Međutim, život neće i ne može stati. Promijenit će se neke navike i prioriteti, ali će i dalje biti potrebna banka. Sberbank BH će i dalje pružati podršku klijentima u ostvarivanju snova i želja.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.