Sarajevski hotel Hills jučer je bio domaćin 9. FMCG Retail Summita Sarajevo - najvećeg godišnjeg okupljanja FMCG industrije, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji i najjačih kompanija iz sektora robe široke potrošnje.
Pozitivni rezultati
Kako je navedeno, pred industrijom robe široke potrošnje je još jedna izazovna godina, a svi koji posluju unutar nje znaju da je neizvjesnost jedina konstanta koja prati ekonomiju kako naše zemlje tako i regiona, ali i svijeta. U vremenu kada se traže najbolji modeli za poslovanje, koji će iznjedriti pozitivne i uspješne rezultate, edukacija i networking su osnova koju je neophodno prakticirati.
Katarina Kafadar, direktorica firme Ovnak, inače magistrica i prava i ekonomije, predstavila je svoju porodičnu kompaniju, za koju kaže da je na bh. tržištu duže od 30 godina.
- Zastupamo više od 50 različitih brendova. Među njima je i Ziaja, to je jedna od naših zvijezda, kako mi to volimo reći. Između ostalog, zastupamo i Essence, Catrice, Schwarzkopf Professional i mnoge druge. Ono na šta smo posebno ponosni jeste činjenica da razvijamo već od 2002. godine i naš Ovnak brend, kojeg smo samo u prošloj godini prodali više od dva miliona komada - kazala je Kafadar.
Naglasila je da je samit poput FMCG-a izuzetna prilika da se predstave, ali i razmijene kontakte s kupcima s kojima već rade, ali i da se umreže s novim ljudima i nadograde postojeće znanje.
Izuzetan iskorak
Fabris Peruško, glavni izvršni direktor Fortenova grupe, naglasio je da mu je uvijek ugodno biti u Sarajevu.
- Ovo je već druga godina da smo ovdje gosti. Mislim da je prošla godina za cijelu grupu bila izuzetno uspješna. Naše kompanije u BiH, i Konzum, i Mercator, i Sarajevski kiseljak, rade dobro. Tako da računam da smo u proteklih nekoliko godina, posebno u prošloj, napravili izuzetan iskorak i mislim da je ova konferencija super mjesto za razmjenu iskustava - rekao je Peruško.
Prezentirani su najnoviji podaci i kretanja koja su obilježila proteklu godinu. Dio programa bio je posvećen izuzetno aktuelnoj temi, a tiče se adekvatnog upravljanja ljudskim resursima, motiviranjem te zadržavanjem kvalitetnog kadra u kompanijama koje posluju na bh. tržištu.
Približiti se potrošačima
Valentin Kafadar je, zajedno sa sestrom Katarinom, direktor filme Ovnak, a inače je magistar finansija i bankarstva te menadžmenta.
- Naš cilj je da se približimo potrošačima. Potrošač je u fokusu naše cijele kompanije. Što se tiče Ziaje, danas puno prati trendove, i najbitnije je to da njihova proizvodna filozofija, gdje oni najviše ulažu u sastojke prirodnog porijekla, koji su u skladu s tržišnim trendovima, jer znamo, recimo, kakve smo probleme imali što se tiče klimatskih promjena i slično. Ziaja puno ulaže u održivi razvoj i cijela proizvodnja se nalazi na izvoru pitke vode. Nama je velika čast što smo tu, što smo generalni pokrovitelji i što se možemo susresti s našim poslovnim partnerima s kojima nemamo toliko često priliku da se sretnemo, maloprodavačima i da možemo zajedno osmisliti načine kako se približiti krajnjem kupcu - istakao je Kafadar.