Efikasnost poslovnih procesa i efektivnost ljudskih resursa su temelj uspjeha renomiranog bosanskohercegovačkog osiguravatelja.
Prva četiri mjeseca 2023. godine će sigurno biti zapisana zlatnim slovima u historiji ASA Central osiguranja. Vlastitim snagama i koristeći vlastite resurse najpoznatiji bh. osiguravatelj je uspješno završio proces spajanja dva domaća osiguravajuća društva tako da je integracija u jedan poslovni subjekat iz perspektive klijenta prošla gotovo neprimjetno i da poslovanje ni na jedan način nije bilo ugroženo. Vodeći poslovne aktivnosti u dva pravca, jednom integrativnom gdje su se poslovni procesi detaljno analizirali i unaprijeđivali te drugom gdje je fokus bio na visoko postavljene prodajne i poslovne ciljeve, u ASA CENTRAL osiguranju su realizovali projekte i incijative gdje su interna saradnja i otvorena komunikacija bile više nego motivirajući faktor.
„Znali smo da imamo dobre i vrijedne kolege, ali ovakav stepen posvećenosti i stručnosti je nadmašio naša najoptimističnija očekivanja. Međufunkcionalni timovi i intersektorska saradnja nam je omogućila da uvijek sagledamo širu sliku iz više perspektiva, rezultirajući novim inovativnim idejama koje smo u međuvremenu implementirali“, navode u Upravi ASA CENTRAL osiguranja.
Kako navode u ovom poznatom osiguravajućem društvu, nova i interaktivna webstranica sa integrisanim ASA Central webshopom već ostvaruje izvanredne rezulate kako prodajno tako i iz ugla poboljšanja usluge i korisničkog iskustva klijenta. Pored za korisnike prilagođenog webshopa koji pruža olakšano online iskustvo za kupovinu i produženje polica osiguranja, ASA Central osiguranje je napravilo poseban iskorak razvijajući savremenu platformu za online prijavu šteta. Zajedno sa uslugom „remote“ procjenitelja odnosno procjenitelja na daljinu, ASA CENTRAL osiguranje je kreiralo cijeli ekosistem online i offline usluga koje se ne isključuju nego su komplementarne i nadopunjuju jedna drugu. Koristeći prednosti digitalizacije i vrlo visoke stručnosti uposlenika, proces zaključivanja osiguranja te proces prijave, obrade i rješavanja šteta je jednostavan, transparentan i prilagođen kranjem korisniku.
Uspješno okončani projekti koji omogućavaju procjenu štete oštećeniku iz vlastitog doma i naplatu štete oštećenicima u vremenu od 48 sati od dana prijave štete, su nešto po čemu je ASA CENTRAL osiguranje postalo prepoznatljiv brand na tržištu. U fazi završetka je proces digitalizacije informiranosti oštećenika o toku obrade štete koji u svakom koraku obrade štete informira klijenta o toku rješavanja iste kao i online narudžbenica za sve osiguranike koji prijavljuju štetu dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja i žele izvršiti pregled u jednoj od ugovornih zdravstvenih ustanova.
Prema zvaničnim podacima Agencije za nadzor osiguranja FBiH za prva četiri mjeseca ASA CENTRAL osiguranje je i dalje vodeće osiguranje u brzini obrade i isplate šteta. U navedenom periodu ASA CENTRAL bilježi 11.509 prijavljenih šteta i sa 94,2% obrađenih i isplaćenih šteta naš najveći osiguravatelj je neprikosnoveni lider u ovom segmentu. Bez obzira na sve dosadašnje rezultate u ASA CENTRAL osiguranju navode da će nastaviti trend inovacija u procesu obrade šteta, a sve u cilju kako zadovoljenja klijenata, tako i drugih strana u procesu obrade šteta poput ugovornih zdravstvenih ustanova ili ugovornih servisa za popravak vozila.
„Biti za klijenta kada vas treba i gdje vas treba je imperativ u poslovanju ASA CENTRAL osiguranja. Tržište je prepoznalo naš fokus na korisničko iskustvo i samog klijenta u ukupnom konceptu osiguranje što je u prva četiri mjeseca 2023. godine rezultiralo kumulativnom konsolidovanom premijom u iznosu od 34,12 miliona KM dok su ostvarena nerevidirana dobit od 2 miliona KM i tržišno učešće od 17,6% dodatno učvrstili ASA CENTRAL osiguranje na poziciji broj jedan osiguravatelja u BiH“ rekli su nam na kraju u ASA CENTRAL osiguranju.
Sa više od 500 zaposlenih, 121 poslovnicom u 5 prodajnih regija i preko 60 modernih stanica tehničkog pregleda ASA CENTRAL osiguranje je najveće osiguravajuće društvo u Bosni i Hercegovini koje posluje u svim većim centrima naše zemlje, s ciljem najbolje zaštite svojih osiguranika, kreirajući dodatne vrijednosti za klijente i zajednicu u kojoj djeluje.