Lanac iz Poljske je svoju prvu trgovinu otvorio u Sarajevu, a od septembra 2023. do danas, otvoreno je još 30 prodavnica u našoj zemlji.
Velika kompanija
Ovakva brzina širenja je nezapamćena na našem tržištu. No, tu se neće stati jer se već narednih dana otvaraju nove prodavnice, piše BiznisInfo.ba.
Prostora za rast sigurno ima još dovoljno, što pokazuje primjer Hrvatske i Srbije u kojima Pepco odranije posluje, a danas ima po oko 130 prodavnica.
O kolikoj kompaniji je riječ, govori činjenica da svakog dana otvaraju novu Pepco prodavnicu negdje u Evropi dok obavljaju u prosjeku 28 miliona transakcija mjesečno.
Sjajni rezultati
Kompanija je već do kraja prošle godine imala 150 zaposlenih u našoj zemlji, a taj broj je sada mnogo veći.
Osim toga, iako su počeli s poslovanjem krajem godine s malim brojem prodavnica, već u 2023. su ostvarili prihode od oko 15,5 miliona KM.
Prošlu godinu su u BiH završili s gubitkom od oko 715 hiljada maraka. No, ako se uzme u obzir da su tek počeli poslovati te da su imali velike troškove ulaska na tržište, to se može smatrati sjajnim rezultatom.
Već u ovoj godini prihod će biti neuporedivo veći i vjerovatno će biti ostvaren veliki profit.
Široka ponuda
Pepco je jedinstveni maloprodajni format s raznovrsnom ponudom, s proizvodima za dom i odjećom za cijelu porodicu s oko 500 kategorija, koje se redovno ažuriraju poboljšanom ponudom s 250 novih proizvoda sedmično.
Pepco zapošljava oko 29.000 osoba širom Evrope i pruža im obuku kako bi unaprijedili svoj doprinos poslovanju i razvili svoje dugoročne karijere. Krajem prošle godine imali su više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja.