Tavares i izvršni direktor Leapmotora Žu Đangming (Zhu Jiangming) nisu iznijeli pojedinosti o tačnim lokacijama na kojima bi mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.
Proizvođač automobila Stellantis od septembra počinje da prodaje električna vozila (EV) svog kineskog partnera Leapmotora u devet evropskih zemalja kako bi proširio svoju ponudu jeftinih automobila, rekao je u utorak čelnik kompanije Karlos Tavares (Carlos).
Prodaja zajedničke kompanije Stellantisa i Leapmotora proširit će se na Južnu Ameriku, Bliski Istok i Afriku, kao i Indiju i Aziju, ali i Pacifik, počevši od četvrtog tromjesečja 2024, rekao je Tavares u kineskom gradu Hangžou gdje je sjedište Leapmotora.
Zajednička kompanija po imenu Leapmotor International, koja je u 51-postotnom vlasništvu Stellantisa, ima za cilj da prodaje električna vozila Leapmotora van Kine i također da ih proizvodi izvan Kine, oslanjajući se na Stellantisova proizvodna uporišta.
Ona je do šireg partnerstva sklopljenog između dvije grupacije, nakon što je francusko-italijanska grupa prošle godine objavila da kupuje 21posto udjela u Leapmotoru za 1,6 milijardi dolara.
Preko zajedničke kompanije, Stellantis ima ekskluzivna prava za proizvodnju, izvoz i prodaju proizvoda Leapmotora izvan Kine. To je prva takva mogućnost jednom etabliranom zapadnom proizvođaču automobila u vrijeme kada brojni kineski proizvođači, uključujući BYD, Chery i Dongfeng najavljuju ili razmatraju nova proizvodna postrojenja u Evropi.
Tavares i izvršni direktor Leapmotora nisu iznijeli pojedinosti o tačnim lokacijama na kojima bi se mogla proizvoditi električna vozila Leapmotora.
No, Tavares je rekao da će se sve odluke u vezi za proizvodnju temeljiti na procjeni troškova i kvalitete, te da bi među mogućim lokacijama mogla biti Stellantisova fabrika u Tičiju u Poljskoj.