Kupci u Kini na ”Dan samaca”, 11. novembra, za 24 sata potrošili su 25,3 milijarde američkih dolara i time postavili svjetski rekord.
Na trgovinskim platformama Taobao i Tmall, u sklopu Alibabe – najveće kineske kompanije za kupovinu putem interneta, za jedan dan je ostvarena kupovina od 168,3 milijardi juana (25,3 milijarde dolara).
Tog dana je kupljeno više od 800 miliona proizvoda domaćih i stranih brendova, među kojima su se našli elektronski uređaji, odjeća, bijela tehnika i drugo."Alibaba" je u "onlajn" trgovini za 13 sati oborila prošlogodišnji rekord od 18,1 milijardi dolara.
Kompanije koje se bave "onlajn" trgovinom, svake godine nastoje različitim promocijama i velikim sniženjima privući što više kupaca.
Najveći konkurenti ovom kineskom prazniku su američki ”Sajber ponedjeljak” koji se obilježava prvog ponedjeljka nakon Dana zahvalnosti i ”Crni petak”, prenosi B92.Amerikanci su prošle godine na Dan zahvalnosti i ”Crni petak”, potrošili pet milijardi dolara, a na ”Sajber ponedeljak“ 3,39 milijardi dolara.
U Kini je 2009. godine, kada je prvi put na "onlajn" portalima za trgovinu u sklopu holdinga "Alibaba" obilježen 11. novembar, ostvarena trgovina od samo osam miliona dolara.Oko 80 posto trgovine koja se u Kini vrši preko interneta, realizuje se preko "Alibabe".
Praznik ”Dan samaca” izmislili su kineski studenti 90-ih godina prošlog stoljeća.