Izgradnja završne palube za željeznički most preko rijeke Amur bit će završena sljedećeg mjeseca.
To će biti dio dugo očekivane infrastrukture, koja ima za cilj povezivanje dalekog istoka Rusije sa najsjevernijom kineskom pokrajinom Heilongjiang.
Most dug 2.209 metara od Nizhneleninskoe do provincija Heilongjiang postat će prvi željeznički most između dvije zemlje. Kina je već završila izgradnju svog dijela mosta.
Izgradnja mosta između Rusije i Kine zvanično je počela 2016. godine, nakon 28 godina pregovora. Novi most i prateća infrastruktura koštat će više od 298 miliona eura i bit će duga 19,9 kilometara.
Približno 6,5 kilometara mosta i saobraćajnih raskrsnica nalazit će se u Kini, a preostalih 13,5 kilometara u Rusiji. Dužina glavnog visećeg mosta bit će oko 1.300 metara, a širina 14,5 metara.
Most će u velikoj mjeri olakšati trgovinu između dvije zemlje, jer će trasa biti približno 3.500 kilometara kraća od trenutne. Do 2020. očekuje se porast prometa tereta za 10 puta, sa 300.000 na tri miliona tona.