Prema aktuelnoj analizi Saobraćajnog kluba Austrije (VCÖ) bečka domaćinstva, u poređenju sa drugim austrijskim pokrajinama, imaju daleko najmanju potrošnju goriva te upotrebom automobila emitiraju uvjerljivo najmanje CO2. Jedno bečko domaćinstvo u prosjeku natoči 455 litara goriva godišnje, a austrijski prosjek je 825 litara. Dok u Beču jedno domaćinstvo vožnjom automobila u prosjeku emituje 1120 kilograma CO2, u Austriji je to sa 2055 kilograma gotovo dvostruko više.
- Posebno u vrijeme energetske krize i rasta cijena postaje jasno koliko gusta mreža javnog prijevoza rasterećuje stanovništvo. Važno je dodatno poboljšati ponudu, posebno u rubnom području grada - naglašava VCÖ stručnjak, Mihael Švendinger (Michael Schwendinger).
Potencijal u Beču još je veći kada je u pitanju biciklizam. Studije pokazuju da mnogi ljudi koji koriste automobil također voze bicikl. Poboljšanjem biciklističke infrastrukture sve više ljudi može prijeći s automobila na bicikle, što dodatno smanjuje troškove goriva za domaćinstva, prometne gužve i emisije ispušnih plinova.
Austrijska metropola se u jednoj oblasti ne razlikuje od ostalih pokrajina: stvarna potrošnja goriva dizelskih automobila u bečkim domaćinstvima tek je neznatno pala u posljednjih 20 godina, tačnije za samo pola litre na 100 kilometara.
- Proizvođači automobila su u posljednjih 20 godina na tržište izbacili sve više prekomjerno masivnih motora, što otežava postizanje klimatskih ciljeva - ističe Švendinger o posljedicama i kaže ukoliko bi automobil od 3 litre, koji je obećan prije 30 godina, bio norma, onda bi troškovi goriva za vozače bili upola manji, a isto tako i emisije CO2.
Budući da je putovanje na posao najčešći razlog mobilnosti, važan je i doprinos kompanija. Uz karte za prijevoz, bicikle za posao i druge mjere, kompanije mogu svojim zaposlenicima pružiti značajnu podršku u dolasku na posao na klimatski prihvatljiv način.