U LONDONU

Bizarna pogreška "Ryanaira": Putnici ostali zaključani u hodniku aerodroma, propustili let za Zagreb

Djeca su plakala i cijelo je mjesto postalo stvarno klaustrofobično, strah me i pomisliti što bi se dogodilo da je neko doživio srčani udar ili tako nešto, kazala je Raval

Dvadeset i troje putnika "Ryanaira" ostalo zaključano. Željko Mršić /PIXSELL

E. Ma.

8.1.2023

Dvadeset i troje putnika "Ryanaira" ostalo je zaključano u hodniku londonskog aerodroma "Stansted" zbog čega su bili prisiljeni propustiti let za Zagreb.

Kako su rekli putnici, oba kraja prolaza bila su zaključana, te je avion za Zagreb u ponedjeljak poletio bez njih, ali s njihovom prtljagom. 

Na kraju su spašeni nakon što su aktivirali protivpožarni alarm kada su se njihovi povici i pokušaji da privuku pažnju osoblja lupanjem po zidovima pokazali uzaludnim. 



Ljudska pogreška dovela do incidenta

"Ryanair" je rekao da je ljudska pogreška dovela do incidenta, koji su opisali kao žalosnog, iako je jedan korisnik rekao da nije bilo izvinjenja, piše "Evening Standard".

Devina Raval rekla je da su pripreme bile u redu, ali stvari su počele izgledati neobično kada su putnike odveli niz hodnik gdje su čekali petnaest minuta.

- Vrata na prednjem dijelu hodnika bila su zatvorena, čekali smo da se otvore, očekujući da ćemo odande biti odvedeni u avion. Budući da su ljudi počeli paničariti, odlučili smo se vratiti do vrata kroz koja smo prošli i pitati osoblje što je zastoj, ali smo otkrili da su i ta vrata bila zaključana - rekla je 33-godišnjakinja. "

Ljudi su lupali o zidove dozivajući pomoć, činilo se kao da smo taoci ili tako nešto, dodala je.


Aktiviran je protivpožarni alarm

- Djeca su plakala i cijelo je mjesto postalo stvarno klaustrofobično. Strah me i pomisliti što bi se dogodilo da je neko doživio srčani udar ili tako nešto - rekla je Devina.

Nakon pola sata, aktiviran je protivpožarni alarm, ali Devina je rekla da je osoblje izgledalo iznenađeno kada su vidjeli da su u hodniku. Putnici su tada satima pokušavali shvatiti što se dogodilo. Neke su se porodice, navodno, razdvojile, neki članovi bili su na letu, a drugi su ostali, a najmanje jedna osoba propustila je razgovor za posao.

Ryanair je ovim putnicima osigurao noćenje i premjestio ih na prvi raspoloživi let, koji je bio sljedeći dan u 6 ujutro.

- Najgore je što nismo dobili ni izvinjenje, svi su bili apsolutno bijesni - dodala je Devina. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.