Vilijam Li (William) je uživo prenosio cijelo 14-satno putovanje između gradova Šangaja i Xiamena koje je obavio u društvu novinarke. Koristio je model automobila ET7 opremljen s novom naprednom baterijom od 150 kilovata, koja je razvijana posljednje tri godine i koja bi trebala doživjeti serijsku proizvodnju u prvoj polovici sljedeće godine.
Serijsku proizvodnju planiraju započeti u aprilu, a cijena baterije koja koristi polutvrde elektrode (semi-solid state) navodno će biti vrlo visoka, usporediva s cijenom cijelog automobila Tesla Model Y u Kini. Međutim, za kompaniju Nio to ne bi trebao biti problem, jer je njihov poslovni model temeljen na zamjeni cijele baterije, a ne punjenju u vozilu. Vlasnici njihovih električnih automobila kupuju vozilo bez baterije, a zatim mjesečno plaćaju pretplatu za pravo na brzu zamjenu “od punog do praznog” na bilo kojoj od više od 2 hiljade zamjenskih mjesta širom zemlje.
Za sada, ovakav poslovni model još nije profitabilan. Kako je nedavno izjavio Vilijam Li za Financial Times, još uvijek bilježe gubitak od gotovo 11 hiljada eura s svakim proizvedenim automobilom.