Uskoro bi italijanski influenseri i svi oni koji kreiraju sadržaj na društvenim mrežama mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji u toj zemlji, prenio je BBC.
Sve aktivnosti influensera će biti pod nadzorom Italijanske agencije za komunikacije (AGCOM), a pravila će se u početku primijenjivati na one koji imaju više od milion pratilaca.
Morat će se prilagoditi
- Divlji zapad influensera je gotov. Počinjemo s velikima, ali i drugi će morati da se prilagode - rekao je Đakomo Lasorela, šef agencije.
Ukoliko influenseri ne uspiju jasno označiti saradnju brendova ili otkriju svoje komercijalne interese suočit će se s pozamašnim kaznama.
Predložene smjernice takođe imaju za cilj zaštititi djecu, s novom grupom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju s brendom i sopstvene komercijalne interese, s kaznama do 250.000 eura.
AGCOM je u saopštenju naveo da će se njegove mjere odnositi na "komercijalnu komunikaciju i zaštitu osnovnih prava ljudi, maloljetnika i sportskih vrijednosti.
- U slučaju plasmana proizvoda, "influenseri su dužni da stave upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja" - piše u saopštenju.
Rigorozne kazne
Mnogi će odluku AGCOM-a vidjeti kao povezanu s nedavnim skandalom u koji je bila upletena glavna italijanska influensera Kjara Feranji- što je Lasorela demantovao.