Povjerenje odavno nije vrlina koja se vrjednuje samo u partnerskim i porodičnim odnosima. Danas, više nego ikada, povjerenje je teško steći, i još teže očuvati. I isto danas, ovo je vrijednost koja nadilazi klasične međuljudske odnose i predstavlja osnovu brend kulture. Konzumerizam 21. stoljeća od kupovine je napravio mnogo više od klasične nabavke potrebnih proizvoda i stvorio jednu potpuno novu vrstu odnosa između brendova i potrošača. Brend lovers-i danas su najvrjedniji kapital jedne kompanije, jer brendovi odavno ne pripadaju industrijskim gigantima – već svojim potrošačima.
Koliko je veza potrošača i brenda jaka, najbolje se može vidjeti kroz sve veći broj loyaly platformi koje brojne kompanije razvijaju, kako bi svojim najvjernijim potrošačima omogućili brojne povlastice, ali i stavile do znanja da bez njih ne postoje. Ako još niste sigurni zašto trebate postati član neke "brend porodice", ovo su tri razloga koja će vas ubijediti da to koliko sutra uradite:
1. Zanimljive pogodnosti
Iako su popusti često argument #1 zašto trebate postati članom nekog loyalty kluba, ne treba zanemariti ni čari posebnih benefita koje loylaty programi nose. Eksluzivne ponude namijenjene članovima klubova najbolji su dokaz da brend misli o vama i želi da se osjećate posebno. Svi članovi IQOS Cluba osim što su donijeli bolju odluku za sebe, na ovaj način imaju priliku da i svoje okruženje oslobode duhanskog dima, ali i da prvi personaliziraju svoje uređaje, testiraju narednu seriju ili odaberu najljepši aksesoar.IQOS je uređaj baziran na tehnologiji zagrijavanja, a ne sagorijevanja duhana, koji je donijeo revoluciju u duhansku industriju, stoga i svi članovi njegovog kluba dijele jednu istu viziju – da svijet oslobode duhanskog dima.
2. Popusti
Popusti su svakako najubjedljiviji argument zašto da postanete član nekog loyalty kluba. Svaki iskren prijatelj, i član porodice kojem je stalo do vas reći će vam da danas, u trenutku opšte nestabilnosti i neizvjesnosti, trebate biti ekonomični. Loyalty klubovi prava su adresa za one koji dugoročno brinu o svom budžetu.
Članovima loyalty kluba po pravilu na raspolaganju su brojni popusti. I dok neki nude veće ili manje popuste, svaka ušteda koju možemo ostvariti na putovanju nam je posebno slatka. Iako su nam trenutno putovanja na "stand by" opciji možda je ovo pravi trenutak da postanete član loyalty kluba WizzAir-a, ili neke druge avio-kompanije, i da novac koji biste u suprotnom potrošili na kartu, potrošite na nezaboravno veče u istorijskom pozorištu ili restoranu koji je gastronomska Meka prve destinacije čijom ćete posjetom proslaviti okončanje pandemije.
3. Vrijednost i kvalitetan sadržaj
Nekada su članovi klubova bili "odabrana ekipa", koja se drži zajedno i međusobno pomaže. Čitalački klubovi, bratstva na fakultetima, "cooking clubs" i pored svih modernih sredstava komunikacije popularni su i danas, i predstavljaju svojevrsne preteče današnjih loyalty platformi. Pripadnost grupi koja dijeli zajedničku vrijednost, grupa sa kojom može da se povežeš i koja će ti ponuditi rešenje kako da unaprijediš svoju svakodnevnicu, vrjednost je koja čini da jedan brend i njegov loyalty program budu mnogo više od samog proizvoda. Upravo takvo jedno "mjesto" predstavlja Adidas: Creators Club program. Adidas je oduvijek bio mnogo više od street uniforme gradske ekipe, i predstavlja čitav jedan mindset koji slavi individualnost. Zato Adidas Creators Club personalizirano korisničko iskustvo stavlja indiviualnost svakog člana na prvo mjesto, jer na kraju možete dobiti proizvod koji je napravljen samo za vas i samo zbog vas.