HOTELSKI LANAC

"Avaz" na otvorenju hotela "Mona Plaza" Zlatibor: Prisutne zabavljala Sara Jo

Enterijer hotela kreiran je spojem tradicionalnih i modernih elemenata

Piše: N. Varupa

20.12.2022

Sara Jo zaštitno lice - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+6

Na Zlatiboru je svečano otvoren hotel "Mona Plaza". Na otvaranju je prisutne zabavljala poznata pjevačica Sara Jo. U renoviranje ovog hotela je investirano više od miliona eura, a gala večeri je prisustvovala i ekipa "Avaza".

Naša ekipa je bila gost na gala večeri gdje se upriličilo svečano otvorenje hotela "Mona Plaza" na Zlatiboru. Svečanim događajem povodom rebrendiranja hotela "Mona Plaza" Zlatibor, nakon što je u renoviranje hotela investirano više od milion eura, obilježen je ulazak u novu eru poslovanja, u kojoj "Mona Plaza" postaje hotelski lanac. 

Hotel je smješten u centru Zlatibora i okružen borovom šumom. Enterijer hotela kreiran je spojem tradicionalnih i modernih elemenata, drvenih oplata i najfinijih tkanina u toplim tonovima, kako bi dočarao potpuni planinski ugođaj tokom svim godišnjih doba.

U društvu predstavnika medija,infuencera i uzvanika, večer je započela uz prosecco i nekoliko riječi, prvo od samog direktora Ivana Vitrovića.




Ulazimo u novu eru poslovanja

- Imamo dugu historiju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mjestom, ljudima i prirodom. Hotel je prevazilazio očekivanja tržišta i veoma brzo postao lider i po financijskim rezultatima, posvećenosti ali i vrijednostima koje je gradio. Zato i jesmo danas ovdje kada će sinergija sa "Mona Plaza" brendom donijeti mnogo, i za nas u kompaniji, ali i lokalnoj zajednici - istakao je Ivan Vitorović generalni direktor "Mona Hotel" Management grupacije. 

Dodao je i to da kao domaći brend imaju i porodične preduzetničke korijene.

- Sada ulazimo u novu eru poslovanja, kada postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investitorima koji dijele naše vrijednosti, a koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa "Mona Plazom" poboljšaju svoje performanse i postanu dio prepoznatljivog brenda - naveo je Vitorović.


Zaštitino lice Sara Jo

Istakla je i to da se prije godinu dana sasvim slučajno desio spoj nje i hotela u Beogradu iz kojeg su proistekla prijateljstva, uzajamno povjerenje i sjajana saradnja.

- Meni je veoma drago što se moje ime povezuje sa domaćim brendom, prije svega mladim, novim brendom, i porodičnom kompanijom, za koju me posebno raduje njeno širenje. Ono što me istinski vezuje za brend "Mona Plaza" jeste taj osjećaj pripadnosti, osjećaj kao da sam kod kuće i sigurna sam da ću se tako osjećati u svakom "Mona Plaza" hotelu. Za sve su to zaduženi zaposleni, divni ljudi koji se trude da svaki moj boravak učine jedinstvenim iskustvom - izjavila je Sara Jo, zaštitino lice "Mona Plaza" kampanje Truly Unique.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.