Iako je tek završeno 17. izdanje festivala Weekend, pripreme za naredni su već počele. Weekend.17 privukao je pažnju više hiljada ljudi koji su uživali u bogatom programu, kroz brojne panele na kojima je bilo više od 220 govornika.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Teme u Rovinju su bile široke, a ticale su se komunikacija, medija, ljudskih resursa, umjetne inteligencije, finansija i brojnih drugih usko povezanih stvari, a Weekend je još jednom pokazao da je najveći festival ovog tipa u regionu, ali i šire.
Sve je počelo u četvrtak navečer nastupom poznatog repera Grše, koji je ispunio halu Tvornice duhana Rovinja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ovogodišnje izdanje je održano u tri nove dvorane, a već u petak od 10 do 18 sati su imali priliku da čuju mnogo sadržaja.
Na panelu „Od liste nadrealista do liste humorista“ raspravljalo se o tome kako je balkanski humor našao novo mjesto u digitalnom svijetu. Poznati TikTokeri podijelili su svoja iskustva o transformaciji tradicionalnih humorističnih elemenata u viralne video sadržaje, zadržavajući prepoznatljive balkanske specifičnosti. Panel je pokazao da, iako platforme evoluiraju, srž humora na Balkanu ostaje isti – prepoznatljiv, nostalgičan i univerzalno razumljiv.
Reporterka CNN-a Melisa Bel bila je gošća specijalnog panela povodom 10 godina postojanja N1. Istakla je da je novinarstvo suočeno s nizom izazova, između ostalog manipulacijama i dezinformacijama i da je to važnije nego ikad.
U okviru teme „Kad si star, a život je pred tobom" govorilo se o tome kako kompanije opstaju duži vremenski period.
Tokom jednog od panela. S. Spahić
Tokom jednog od panela. S. Spahić
Ivan Jurković je govorio uime preduzeća Dalekovod JSC, koje je dio Končar grupacije, Tamara Karagaty uime Ine, a Darko Buković kao osnivač i glavni urednik Poslovni FM-a. Govorilo se o sve češćim krizama koje su prisutne u svijetu, no da su oni uspjeli da odgovore na sve izazove.
Konstatovano je da velike kompanije trebaju da žive novi život, odnosno da je ključ u prilagođavanju vremenu. Buković je kazao da je tema biznisa zapostavljena u medijima. Karagaty je poučila kao direktorica korporativnih komunikacija i marketinga Ine na sastancima jednako sjedi s decision makerima, što dovoljno govori o značaju marketinga.
Ines Mihić iz kompanije Linker je govorila o nativ oglašavanju, tačnije o trendovima i primjerima kampanja. Pojasnila je da je riječ o člancima koji su kohezivnim sa sadržajem stranice i diskretno prenose poruku. Govorila je i tome kako ovakav vid članak je prihvaćeniji kod publike. Kada je riječ o trendovima ona je govorila u upotrebi interaktivnih vizualnih formata, mobile first strategije, korištenju umjetne inteligencije i brojnih drugih tema. Naglasila je da ovakvo oglašavanje produžuje vijek teksta.
Dnevni dio programa Weekend.17 u petak je završio Dragan Bjelogrlić. On je govorio izazovima s kojim se susreće, ali je dobio i teško pitanje „zašto su srpski filmovi bolji od hrvatskih“. Pojasnio je i u kojoj je fazi priprema filma o Alenu Delonu i da li će na kraju se uopšte na kraju realizirati.
Panel s Bjelogrlićem. S. Spahić / Avaz
Panel s Bjelogrlićem. S. Spahić / Avaz
Cinestar je u petak doveo planetarno popularnog DJ-a Feddea Le Granda, koji je do ranih jutarnjih sati zabavljao mnogobrojnu publiku.
Nekoliko desetina metara od njegovog koncerta, gosti su imali priliku da uživaju i u zabavi na otvorenom.
Na panelu o medijskim slobodama i budućnosti medijske industrije govorili su glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić, zamjenica voditeljice predstavništva i voditeljica medijskog tima Evropske komisije i Natalija Gorščak s RTV Slovenije. Govorili su o potrebi regulativa s nivoa Evropske unije te kako se napokon krenulo i implementaciju toga. Klarić je konstatovao da trenutno vlada diktatura preplavila sve.
Panel o medijskim slobodama. S. Spahić
Panel o medijskim slobodama. S. Spahić
Govorilo se i o nužnosti korištenja umjetne inteligencije u segmentu marketinga.
- Ne radi se više o tome treba li se koristiti AI alatima, nego o tome koje AI alate znaš koristiti - istakao je Vedran Antoljak, suosnivač i partner u konsultantskoj kući Best Advisory.
Pit Radovič, potpredsjednik produkcije i viši kreativni direktor CBS-a, je govorio o tome kako je Super Bowl postao globalni fenomen. Govorio je i o tome kako se biraju izvođači za šou na poluvremenu i da li je Tejor Svift razlog zbog je ove godine Super Bowl gledalo 125 miliona Amerikanca.
Poznati satiričar Zoran Kesić je u Rovinj doveo kompletnu ekipu svojih saradnika i pričao o načinu stvaranja emisije. Predsjednik UEFA-e Aleksander Čeferen je govorio o odnosu fudbala i medija, ali je napravio i paralelu između sporta u SAD i u Evropi.
Fenomenalni festival u subotu je zatvorila pjevačica Miach uz brojne hitove poput NLO, Iluzija i Fantazija.
Ovaj događaj je veoma značajan i za turizam u ovom dijelu Istre s obzirom da zalasku sezone privlači veliki broj turista iz cijelog regiona.