BRUTALAN ČIN

Užas u Hrvatskoj: Mladić ubio Zeničanina, pa ga utopio u rijeci, a sve zbog BMW-a

Istraga je pokazala da je osumnjičeni prvo omamio Softića alkoholom i tabletama

Tokom potrage za Zeničaninom. Kristina Stedul Fabac / Pixsell (Fotografija ne prikazuje događaj iz teksta)

E. Ć.

prije 2 dana

Policija Karlovačke županije razriješila je slučaj nestanka državljanina Bosne i Hercegovine (34), čije je tijelo pronađeno 14. novembru na dnu ušća rijeke Korane u Kupu u naselju Vodostaj. 

Slučaj je dobio epilog nakon opsežnog kriminalističkog istraživanja, koje je otkrilo da je nestanak bio povezan s teškim krivičnim djelom. 

Nezapamćen motiv

Kako javlja Index, 23-godišnji mladić je imao nezapamćen motiv da ubije Amara Softića iz Zenice. 

Istraga je pokazala da je osumnjičeni prvo omamio Softića alkoholom i tabletama, onda ga povrijedio po tijelu i bacio u rijeku Kupu, gdje se nesretni muškarac utopio.

Motiv ovog brutalnog čina bilo je koristoljublje, odnosno sve je to učinio kako bi mu uzeo automobil BMW serije 3, koji je pripisao na 31-godišnju ženu na sam dan ubistva.

Uz glavnog osumnjičenog, u zločinu su sudjelovala još dva saučesnika: spomenuta žena i 43-godišnji muškarac, koji su radili na krivotvorenju dokumentacije. 

Nestao 11. novembra

Žena je znala za krivično djelo koje je počinio 23-godišnjak, ali ga nije prijavila, iako bi njena pravovremena prijava olakšala otkrivanje zločina i počinitelja.

Protiv počinitelja i žene podnesena je prijava Županijskom državnom odvjetništvu – mladić je prijavljen za teško ubistvo iz koristoljublja, dok je 43-godišnjak prijavljen Općinskom državnom odvjetništvu zbog falsificiranja dokumenata.

Podsjetimo, nestanak Zeničanina prijavljen je 11. novembra u Policijskoj stanici Karlovac s ispostavom Vojnić, nakon čega su policijski službenici odmah započeli intenzivnu potragu.

Tri dana kasnije pronađeno je tijelo na dnu ušća Kupe i Korane u naselju Vodostaj.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.