Otkako su se radovi na izgradnji glavnog gradskog kolektora u Mostaru „preselili“ na Titovu ulicu, čime je, praktično, otpočela i najzahtjevnija faza ovog projekta i to zbog mikrotuneliranja na tri lokacije, u odnosu na prethodni period, saobraćajni kolaps u centru grada je prava rijetkost.
Međutim, s druge strane, skoro cijela Titova ulica od Lučkog mosta prema Autobuskoj stanici je pretvorena u gradilište.
Pravo je umijeće probiti se ulicama i sokacima kroz naselje Brankovac, iznad Titove ulice, na magistralnu cestu M-17.
Donedavno, kada su tek otpočeli radovi, ova ulica, koja je inače jednosmjerna, pretvorena je u dvosmjernu, a zahuktavanjem radova, to skoro više ništa ne znači.
Naša ekipa je jučer prošetala Titovom, od Lučkog mosta, gdje su iskopi skoro sve do zgrade nekadašnje Više djevojačke škole, u neposrednoj blizini Starog mosta, zatrpani, ali skoro neuvjetni za vožnju. Pokoji automobil se „provlači“ tim dijelom i dalje sokacima do svojih odredišta, dok pješaci moraju voditi računa i o prolasku kraj ruševnih objekata kojim, inače, dominira ovaj stari dio grada.
Kod Šehitluka su kontejneri i mašinerija, a od zgrade Narodnog pozorišta pa skoro sve do Brankovca izvode se radovi. Međutim, nismo uspjeli saznati je li na toj lokaciji otpočela tehnika mikrotuneliranja, jer na naše upite i pozive u Gradskoj upravi nisu odgovarali. Radnici o tome nisu mogli govoriti. Radovi su povjereni renomiranoj njemačkoj firmi „Ludwig Pfeiffer Hoch - und Tefbau GmbH & Co“.
10,6
miliona maraka vrijedni su radovi na ovom dijelu
228
dana je rok za završetak radova