Adnan Šteta, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo održao je danas konferenciju za medije na kojoj se obrušio na sve kritičare koji ukazuju na kašnjenje u radovima i nerealizaciju brojnih infrastrukturnih projekata.
On je istakao da se danas dešava nešto što se nije dešavalo 60-ih, 70-80-ih godina...
- Radimo rekonstrukciju tramvajske pruge od Ilidže do Marindvora, radimo tramvajsku prugu do Hrasnice, vraćamo trolejbusku mrežu do Vogošće, nabavljamo nova vozila - rekao je, između ostalog, Šteta.
Posebno se osvrnuo na dva segmenta - rekonstrukciju tramvajske pruge i nabavku novih trolejbusa.
On je istakao da je rekonstrukcija najkompleksniji infrastrukturni projekt jer je promijenilo navike i potrebe više od 200.000 građana Sarajeva te da su hrabro ušli u projekat.
Naveo je da su radovi počeli u avgustu 2021. i da je 26. avgusta postavljena ploča na kojoj piše da je rok za završetak radova 730 dana.
- Neki kvazi-političari koji su karijeru gradili na lažima, neistinama, mijenjali stranke, živjeli na račun budžeta građana, sada osporavaju te stvari - istakao je on.
Dodao je da su sami sebi postavljali neke mini rokove za poddionice i da će pruga od Ilidže do Čengić-Vile biti završena u avgustu.
Na pitanje novinara "Avaza" hoće li podnijeti ostavku ukoliko ne budu radovi završeni u roku koji je naveo, Šteta je odgovorio:
- Podnijet ću ostavku.
Osvrnuo se i na nabavku 35 trolejbusa iz Bjelorusije.
- Mi smo nakon 40 godina kupili nova vozila u javnom prijevozu. Naši trolejbusi su trenutno najsavremeniji. Nekima je krivo, ali građani će se vrlo brzo uvjeriti u kvalitet. Dobili smo novac od građana i nabavljamo ono što nisu prije nas uradili - istakao je Šteta.
Na pitanje osjeća li bar moralnu odgovornost zato što su ti trolejbusi nabavljeni iz Bjelorusije i da se novcem građana Sarajeva potencijalno finansira najveći saveznik Rusije, samim tim i napad na Ukrajinu, Šteta je odgovorio da sve rade po procedurama.
- Tender za nabavku novih trolejbusa je raspisan 2019. godine po EBRD pravilima. Prije dva dana smo imali posjetu glavnog direktora Ebropske banke za BiH i direktoricu EBRD-a koji su se vozili tim trolejbusima. Ugovor je potpisan u januaru 2021. godine. Trenutno nikakvih smetnja niti sankcija nema za isporuku tih trolejbusa. Mi radimo po procedurama i zakonu i takve pozicije obnašano - odgovorio je Šteta na pitanje o eventualnoj moralnoj odgovornosti.
Komentirao je i optužbe zastupnika Mirze Čelika koji je rekao da će pruga koštati dodatnih 15 miliona eura.
- Kada ste spomenuli 15 miliona eura, taj zastupnik Čelik je ugrozio državu BiH. On govori o nekim tajnim ugovorom za dodatnih 15 miliona eura. Znate li ko potpisuje te ugovore s EBRD-om. Država Bosna i Hercegovina - naveo je Šteta.