O projektu izgradnje prvog tunela na području Kantona Sarajevo, a koji će se graditi na trasi Prve transverzale na Kobiljoj Glavi, unazad dvije godine intenzivno se priča, ali ne gradi.
Naprotiv, za realizaciju ovog projekta tek je prije neki dan firma “Euroasfalt” izabrana za izvođača radova.
Tu informaciju javnosti je prenio ministar saobraćaja Adnan Šteta, zaboravljajući pri tome jako bitnu činjenicu da je još u maju prošle godine najavio da će radovi na ovom tunelu početi u julu 2021. godine.
Međutim, od toga nije bilo ništa, u šta se jučer uvjerila i ekipa “Avaza”. Na mjestu na kojem je bila predviđena gradnja tunela na Kobiljoj Glavi nalazi se samo livada.
Zbog toga, s obzirom na to da se radi o jakom bitnom kapitalnom projektu, nadamo se da više neće biti promašaja i da se tunel neće graditi puževim koracima kao famozna tramvajska stanica na Otoci, garaža kod Hitne pomoći, pruga od Ilidže do Nedžarića… Inače, rok za izgradnju tunela je dvije godine od početka radova, a vrijednost ugovora je 31.107.281 euro bez PDV-a.
Ranije je izabran nadzor nad ovim projektom, a to je konzorcij JV IRD – PPG d.o.o.
Onda je Šteta dao novi rok i rekao da će se gradilište pokrenuti do kraja godine, da bi na kraju lani u novembru gradnju najavio za proljeće 2022. godine.
Ako je suditi prema ovim nepobitnim činjenicama, ministru Šteti očigledno rokovi nisu jača strana i zbog toga ispada neozbiljan kod naroda kojeg javno obmanjuje.
Inače, zahvaljujući tunelu koji će biti izgrađen značajno će se smanjiti gužve na ulazu u Kanton Sarajevo, ali će omogućiti i kvalitetnu povezanost s magistralnom cestom prema ostalim kantonima.
Kako je najavljeno, u tunel će biti ugrađena najsavremenija rasvjeta, ventilacija, sistem vatrodojave i videonadzora, saobraćajne signalizacije te ostala neophodna oprema.