TROŠE SAMO NA SEBE

Novi trend na internetu: Parovi bez djece pokazuju kako žive život

Posljednjih mjeseci internetom vlada novi trend DINK (dual-income, no kids) u kojem parovi bez djece veličaju svoj način života

Uživaju u životu. TikTok

M. Z.

25.8.2023

Više od polovice parova bez djece kaže da njihova odluka da nemaju djecu nema nikakve veze s njihovom karijerom, tvrdi novo istraživanje MarketWatcha, koje je uključivalo više od 600 parova koji imaju dvostruke prihode, ali nisu roditelji.

Tri razloga

Čak 51 posto ispitanika ovog istraživanja reklo je da nikada nisu željeli djecu, dok je 23 posto njih istaknulo da bi ih možda željeli u budućnosti. Samo 25 posto navelo je da uskoro želi djecu.

Tri glavna razloga koja su naveli su bila finansijska sloboda, svakodnevna fleksibilnost i nedostatak finansija. Samo jedna petina rekla je da su "više zainteresirani za razvoj karijere".

Sve u svemu, ti su parovi u velikoj većini koristili svoj višak novca za finansiranje odmora. Nekih 48 posto ispitanih izjavilo je da su njihovi diskrecijski prihodi otišli na putovanja.

Posljednjih mjeseci internetom vlada novi trend DINK (dual-income, no kids) u kojem parovi bez djece veličaju svoj način života. Ako si DINK, znači da želiš svoj novac, svoje vrijeme i svoje izlete – za sebe.

Dovoljni sami sebi

Dovoljan si sam sebi i sebi ugađaš onako kako i kada ti odgovara. Naravno, tu je i bračni drug ili partner. Trenutno je najgledaniji DINK video na TikToku objavila korisnica @engelthangov.

Snimak prikazuje ležernu kupnju namirnica za dvoje i prikupio je više od 10 miliona pregleda. "Nemamo djece koju hranimo, ali imamo puno novca za slatkiše", objasnila je tiktokerica.

Druga je ispričala kako je njoj i njenom mužu pa su se spremili, uzeli karte za avion i odletjeli u Disney u 19 sati, što bi očito bilo puno teže da imaju djecu sa sobom.

Ljudi koji ne žele imati djecu imaju ogromnu podršku na TikToku, čemu doprinose i roditelji koji cijelu svoju osobnost baziraju na djeci i ogorčeni su kad se i drugi ne osjećaju tako.

Naravno, tu se nađu i komentatori s pitanjima poput: "Ko će se brinuti o vama kad ostarite", ali u posljednjih godinu sve je veća popularnost ovog trenda, piše Index.hr.

I iako su finansije, stres i rastući troškovi života glavni faktori u odlukama mnogih milenijalaca da se odreknu ili odgode imati djecu, oni to zaista iskorištavaju najbolje što mogu.

Ako porodični influenseri imaju svoju zajednicu na internetu, sasvim je logično da ljudi bez djece učine isto – a čini se da se taj trend postaje mainstream.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.