Izgleda da Instagram planira povećati maksimalnu dužinu Reelsa. Vijest dolazi iz neslužbenog izvora, mobilnog programera i insajdera Alesandra Palucija (Alessandro Paluzzi). Trenutno strogo ograničenje za ove zapise su tri minute, no snimci zaslona koje je Paluci objavio pokazuju videe od deset minuta. Ovo bi učinkovito društvenu mrežu pretvorilo u robusnu platformu za dijeljenje videa u stilu YouTubea.
Potez bi isto Metinoj mreži omogućio da se nadmeće s TikTokom koji, podsjetimo, korisnicima omogućava objavljivanje videa od deset minuta. Izgleda da su TikTok i Instagram obuhvaćeni u procesu mimikrije gdje jedna aplikacija neprestano usvaja opcije koje je druga prvobitno predstavila.
Dok se TikTok i Instagram takmiče za udio u kolaču dugotrajnih videozapisa, YouTube se kreće u suprotnom smjeru. Googleova platforma radi na nastojanju da stekne više prostora u domeni videa kratke forme. Nedavno su predstavili paket alata za kreatore i feed za otkrivanje muzike sličan onome na TikToku. Dani kada ste Instagram lako mogli označiti kao „platformu za fotografije“, TikTok kao „mjesto za kratki video“, a YouTube kao platformu za „dugi video“ su iza nas, prenosi Tportal.hr
Meta je na Engadgetov upit odgovorila da je opcija u stadiju internog testiranja te da trenutno nema datum izlaska.