Merima Lepić-Redžepović dio je glumačke ekipe filma „Quo vadis, Aida“ (Kuda ideš, Aida) rediteljice Jasmile Žbanić, koji je ušao u uži izbor filmova koji su u utrci za prestižnu nagradu Oskar u kategoriji za najbolji film izvan engleskog govornog područja.
- Veoma mi znači što je napokon snimljen jedan ovakav film, koji je lektira za cijeli svijet. Ne smijemo zaboravljati. Umjetnost je privilegija koja nas podsjeća i opominje na sve što smo, kao društvo, zapostavili i što u vremenu površnosti konstantno potiskujemo, dajući prostor mediokritetima - kazala je Lepić-Redžepović u razgovoru za „Avaz“.
Ulogu je dobila na audiciji, što je, kako kaže, za glumca ili glumicu najzahvalniji i najsretniji put.
- Sa seta nosim dosta emocija. Snimanje je bilo zahtjevno, jer je svima bilo važno da živimo tu priču. Veliko poštovanje prema temi i tome što radimo bilo je nešto što je prevladavalo. Jasmila Žbanić je jedna hrabra i uporna žena, koja je perfektno i suptilno vodila ogroman set. Veoma sam joj zahvalna na hrabrosti da snimi jedan ovako nužan film - ističe glumica.
Ona smatra da bi mnogo značilo da film dobije nagradu, jer bi to bio veliki korak za dalje.
- Najvažnije je da film vidi što veći broj ljudi. Istina uvijek nađe svoj put, što ovaj film definitivno jeste. Mi smo, kao društvo, skloni zaboravljanju, a neznanje i prvoloptaški parametri postali su deviza sadašnjeg trenutka. Baveći se ovako važnim temama i ukazujući svijetu šta se zapravo desilo, eliminiramo neznanje. A to je, čini mi se, put za svjetliju budućnost nas i naše djece. Jer ova zemlja ima potencijal, samo joj trebaju ljudi koji vjeruju da zaslužuju bolje - dodaje glumica.
Kao i svi ljudi na svijetu, tako se i Merima nada da ćemo se što prije vratiti u život dostojnog čovjeka, na svim nivoima, nakon pandemije koronavirusa.
- Virus je okrenuo svijet naglavačke. Međutim, život ne može stati, jer to ne bi bilo prirodno. Niko od nas nema dugoročne planove, ali svakako je potrebno egzistirati. Nalazimo se u nevaktu za bilo šta što nazivamo normalnim životom. Ono što smo do sada mogli naučiti jeste da smo mali i da se tako i ponašamo. Zdravlje treba shvatiti kao dar i njegovati ga. Dosta smo stvari podrazumijevali, pa bi bilo dobro da iz ove pandemije barem to ponesemo. Vjerujem da ćemo se dugo nositi s posljedicama. Važno je da u toj borbi nikada ne zaboravimo koliko je značajno da ne marginaliziramo kulturu jer nam je to postala praksa. Bez kulture i obrazovanja nema naroda niti države dostojne čovjeka - zaključuje Lepić-Redžepović.
Merima trenutno radi na novoj predstavi "To nikad nigdje nije bilo" u svojoj matičnoj kući, Narodnom pozorištu Sarajevo, čiju režiju potpisuje Dino Mustafić, a koja je rađena prema motivima romana Tvrtka Kulenovića "Istorija bolesti".
- Veoma sam sretna što sam dio ovog značajnog projekta. Ovom predstavom ćemo obilježiti 100 godina NPS-a. Dino je reditelj koji regenerira svojom posvećenošću, što se ujedno odražava na glumačke izbore. Zato je glumac, kada se nađe u takvim okolnostima, uvijek sretan i zadovoljan svojim zanatom - ističe bh. glumica.