Dok većina kritizira sadržaj rijaliti emisija, učesnici zarađuju enorman novac. Pored toga, popularnost raste iz minute u minutu, iz sata u sat. Srbije je posljednjih godina postala nukleus ovakvog televizijskog formata i sadržaja. "Hljeba i igara", reći će stara narodna, a upravo narod zemalja u regionu danonoćno prati ko se s kim poljubio, ko je koga zalio vodom, ko je kome šta opsovao i ko je s kim završio u krevetu.
Tako brojne anonimne djevojke i momci preko noći postaju popularni, a svaki njihov korak se prati i godinama nakon završenog učešća u rijalitiju. Pokazuje to i podatak da učešće u rijalitiju "Zadruga", koji je, prema svim parametrima, uzusima, etičnosti, otrov za omladinu, gdje se šalju brojni loši primjeri djeci, donese ogromnu popularnost.
Pojedine ''zadrugarke'' i ''zadrugari'' su bili apsolutni anonimusi dok se nisu pojavili pred kamerama. Uvjerljivo najviše pratilaca zbog učešća u ''Zadruzi'' dobila je Ana Korać, koja broji "armiju" od 290 hiljada pratilaca. Skoro duplo manje, na visokoj drugoj poziciji po pratiocima našla se Mina Vrbaški sa skoro 140 hiljada pratilaca, dok Dragana Mitar broji armiju od skoro sto hiljada pratilaca.
Ove djevojke ni po čemu nisu poznate osim po seksualnim odnosima sa svojim partnerima koje mijenjaju poput čarapa, svađama, emotivnim ispadima koji graniče s ludilom i za koje bi posla imala i služba psihijatrije.