Kada se Monika Levinski (Monica Lewinsky), nakon podužeg vremena, pojavila kao glavno lice u kampanji brenda Reformation, malo ko je slutio da će imati toliko golem utjecaj na uspjeh reklame kao što je pokazalo istraživanje Launchmetricsa.
Ugledna platforma
Naime, ugledna platforma za analizu tržišta procijenila je da je kampanja uprihodila 2,2 miliona dolara u marketinškom utjecaju u samo 48 sati od lansiranja oglasa.
Aktivistica i autorica, i danas najslavnija po aferi s Bilom Klintonom (Bill Clinton), u reklami je osvanula u nizu senzacionalnih izdanja, a jedan od ciljeva kampanje bilo je i poticanje žena na izlazak na birališta uoči nadolazećih predsjedničkih izbora u Americi.
''Ovdje smo kako bismo vas podsjetili da imate moć'', pisali je u opisu objave na Instagramu, napravljene u saradnji s organizacijom vote.org, a samo ta objava uprihodila je 96 hiljada dolara.
Ekološki osviješten brend Reformation predstavio je tom prilikom i nekoliko elegantnih komada iz svoje nove kolekcije pa smo Levinski mogli vidjeti u nizu izvrsnih stajlinga - od vatreno crvenog outfita preko chic crne haljine bijelih tačkica do zavodljivih biznis izdanjima u kojima, mora se priznati, baš niko ne bi naslutio da je nedavno napunila 50 godina.
Afera s Klintonom
Podsjetimo, Monika Levinski s predsjednikom Klintonom bila je u vezi od 1995. do 1997. godine, a za aferu se saznalo nakon što je njena bliska prijateljica tajno snimala njihove razgovore.
Od tada smo je rijetko imali prilike viđati u javnosti, a nakon ogromnog uspjeha ovog marketinškog pothvata, nema sumnje da će u narednim mjesecima ponovo nositi laskavu titulu jednog od najtraženijih lica, piše Tportal.