VolksWagen i njegov Golf imaju brojne poklonike, ali i hejtere, no kad je u pitanju prva generacija, neosporno je da se radi o automobilu koji svi cijene i koji je s razlogom ušao u historiju.
Ali, umjesto hvalospjeva, valja reći da je "kec" još uvijek veoma popularan u regiji, posebno u GTI izdanju.
Tunirani primjerci su odrađeni u pravilu neuspješno, osim kad se toga prihvate renomirane garaže, najčešće iz Njemačke. Za razliku od ekstremnog uratka Boba Motoringa, na prvoj i drugoj generaciji Golfa, ova je doslovno mačiji kašalj, ali i dalje brutalna i vrlo glasna.
Prije svega, zanimljivo je da se ne radi o GTI izvedbi, već GLS-u, no prava stvar je ispod poklopca. Pogonski motor razvija čak 455 KS, a da se radi o monstrumu, otkriva zaštitni kavez i poveći naplatci iza kojih se kriju nestandardni diskovi, piše Index.hr.
U suprotnom bi mogao na cesti mnoge iznenaditi. Šteta je samo što prijenos snage na podlogu nije baš optimalan.