Mercedes-Benz je u Las Vegasu predstavio novu generaciju modela CLA, koji, po svim parametrima, zapravo predstavlja manju verziju već dokazanog CLS-a. Uz dinamičan dizajn, novi se CLA nameće bogatim paketima opreme, generalnim kvalitetom i kompletnom sigurnosnom opremom.
Svijetla budućnost
Već je prošlo dosta godina otkad je Mercedes-Benz predstavio prvu generaciju CLS-a. Tada je rođena „kupe-limuzina“, odnosno potpuno nova klasa automobila. Iako je bilo dosta onih koji su sumnjičavo vrtjeli glavom, ubrzo je postalo jasno da automobil s neobičnom formom karoserije ima svijetlu budućnost.
Nije trebalo dugo čekati pa da konkurencija počne kopirati ideju.
Nešto kasnije, 2013., kao stvar zdrave logike, na tržište je stigla umanjena verzija CLS-a, adekvatno označena kao CLA. Dobra prodaja, odnosno značajan interes kupaca, bili su poticaj za razvoj upravo predstavljene 2. generacije.
Recimo da se nova Mercedesova kupe-limuzina prostire na 4.688 mm dužine i 1.830 mm širine. U odnosu na prethodnika, CLA je postao duži za 48 mm, s tim da je međuosovinski razmak rastegnut za 30 mm. Očekivano, s većim dimenzijama, porasla je ponuda prostora za putnike, pogotovo one na zadnjim sjedištima. Zanimljivo, prostor za prtljag izgubio je 10 litara pa sada iznosi još solidnih 460 l.
Dva displeja
Na osnovu službenih fotografija lako je zaključiti da je većina interijera transplantirana iz nove A, s kojim CLA ionako dijeli sva bitna tehnološka rješenja. Karakter cijeloj unutrašnjosti daje MBUX infotainment sistem s dva velika displeja (instrument-tabla i centralni displej stopljeni u jednu cjelinu). Kao standard dolaze dva 7-inčna displeja, dok će se kao svima interesantna opcija nuditi ekrani dijagonale 10,25 inča.
Prodaja CLA 2. generacije počinje u maju. Precizne cijene, kao i pune tehničke specifikacije bit će objavljene tokom odvijanja Ženeva Motor Showa u martu.
Motorizacija iz A Classe i sistemi za poluautonomnu vožnju
Model koji je izložen u Las Vegasu CLA 250 ispod prednje haube ima 2.0 litreni benzinac s turbo tehnologijom. Maksimalna snaga je 225 KS, dok pik obrtnog momenta pokazuje 350 Nm. Snaga se na zadnju osovinu prenosi preko automatskog mjenjača s dvije spojke i 7 stepeni prijenosa. Što se ostalih pogonskih grupa tiče, zna se da će većina biti identična kao u aktuelnoj A Classi.
To uključuje i pogon na sva četiri točka 4Matic. U Mercedesu ističu kako CLA vjerovatno ima najbolje vozne osobine u klasi. Recimo da će vozač na raspolaganju imati razne sisteme čiji rad u sinergiji omogućava poluautonomnu vožnju. Dakako, sigurnost svih putnika je na najvišem mogućem nivou.