Polestar službeno otkriva Polestar 3 električni SUV. Skandinavski minimalizam i čistoća rade zajedno s ključnim sastojcima sportskog terenskog vozila, definirajući SUV za električno doba. Polestar 3 čini SUV ne samo relevantnijim i odgovornijim, već i poželjnijim iz svih pravih razloga.
- Polestar 3 je moćan električni SUV koji privlači čula sa izrazitim, skandinavskim dizajnom i odličnom dinamikom vožnje. To podiže naš proizvodni otisak na viši nivo, dovodeći Polestar proizvodnju u Sjedinjene Države. Ponosni smo i uzbuđeni što ćemo proširiti naš portfelj dok nastavljamo naš brzi rast - kaže Tomas Inegenlat (Thomas Ingenlath), izvršni direktor Polestara.
Polestar 3 premijerno predstavlja novi aerodinamički profil u kojem je snažan fokus stavljen na zadržavanje obilježja SUV-a, uključujući snažan i širok stav. Ovo je vođeno suptilnom, ali efikasnom aerodinamičkom optimizacijom – uključujući prednje aerokrilo integrisano u haubu, aero krilo integrisano u zadnji spojler i zadnje aero lopatice.
- Ovaj automobil je od samog početka dizajniran kao Polestar i ima nove karakteristike koje nas definišu – kao što su prednja svetla sa dvostrukom oštricom, SmartZone i prednje aerokrilo - nastavlja Tomas Ingenlat.
Materijali koji se koriste u Polestar 3 odabrani su zbog svojih akreditiva za održivost, uz podizanje vrhunske estetike i luksuzne taktilnosti. To uključuje bio-atribuiranu MicroTech, kožu certificiranu za dobrobit životinja i potpuno sljedivu vunenu presvlaku. U skladu s Polestarovom posvećenošću transparentnosti, kompletna procjena životnog ciklusa (LCA) će biti završena na Polestar 3 kada proizvodnja počne. Naknadne procjene će uslijediti kroz njegov životni ciklus i nastavit će se raditi na stalnom pronalaženju načina za smanjenje ugljičnog otiska.
Polestar 3 je prvi automobil kompanije Polestar koji ima centralizovano računarstvo sa NVIDIA DRIVE jezgrom računara, koji pokreće softver kompanije Volvo Cars. Služeći kao mozak umjetne inteligencije, NVIDIA-ina automobilska platforma visokih performansi obrađuje podatke s više senzora i kamera automobila kako bi omogućila napredne sigurnosne funkcije pomoći vozaču i nadzor vozača.
Infotainment sistem pokreće sledeća generacija Snapdragon Cockpit platforme kompanije Qualcomm Technologies, Inc. Kao centralna komponenta Snapdragon Digital Chassis – sveobuhvatnog skupa otvorenih i skalabilnih automobilskih platformi povezanih sa oblakom – Snapdragon Cockpit Platforma će se koristiti za pruža impresivna iskustva u vozilu sa svojim mogućnostima visokih performansi za isporuku ekrana visoke definicije, surround zvuka vrhunskog kvaliteta i besprijekorne povezanosti u cijelom vozilu.
S Volvo Cars koji kreće u novu eru sigurnosti, Polestar 3 nosi novu generaciju napredne tehnologije aktivne i pasivne sigurnosti iz Volvo Cars kao dio svog DNK. Ovo uključuje najnoviju inovaciju – unutrašnje radarske senzore koji mogu detektovati pomake ispod milimetra u unutrašnjosti automobila, kako bi se zaštitili od slučajnog ostavljanja djece ili kućnih ljubimaca unutra. Sistem je takođe povezan sa sistemom kontrole klime kako bi se izbegli toplotni udar ili hipotermija.
Dalja saradnja sa vodećim partnerima u oblasti bezbednosne tehnologije kao što su Zenseact, Luminar i Smart Eye, obezbeđuju Polestar 3 vrhunsku ADAS (Advanced Driver Assistance System) tehnologiju koja se neprimetno integriše zahvaljujući centralizovanoj računarskoj snazi.
Standardno, Polestar 3 ima ukupno pet radarskih modula, pet eksternih kamera i dvanaest eksternih ultrazvučnih senzora koji podržavaju brojne napredne sigurnosne karakteristike. SmartZone ispod prednjeg aerokrila prikuplja nekoliko senzora okrenutih prema naprijed, grijani radarski modul i kameru, i sada postaje potpis Polestar dizajna. Unutra, dvije zatvorene kamere za nadzor vozača donose vodeću tehnologiju praćenja očiju sa Smart Eye na Polestar po prvi put, usmjerenu ka sigurnijoj vožnji. Kamere nadziru oči vozača i mogu pokrenuti poruke upozorenja, zvukove, pa čak i funkciju zaustavljanja u nuždi kada otkriju rastresenog, pospanog ili isključenog vozača.
Android Automotive OS je operativni sistem za automobile, razvijen zajedno sa Google-om, a ispred njega se nalazi centralni ekran od 14,5 inča. To je evolucija tehnologije koja je prvi put lansirana u Polestar 2 – prvom automobilu na svijetu s ugrađenim Googleom – i revolucija funkcionalnosti i dizajna za veliki SUV segment. Uključena su bežična ažuriranja (OTA) kako bi se omogućilo kontinuirano poboljšanje softvera i uvođenje novih funkcija bez potrebe za posjetom servisu.
Polestar 3 lansira se s konfiguracijom s dva motora i snagom prema stražnjoj strani. Standardni automobil proizvodi ukupno 360 kW i 840 Nm obrtnog momenta. Sa opcionim paketom Performance, ukupna snaga je 380 kW i 910 Nm. Uključen je podesivi pogon sa jednom pedalom, kao i električna funkcija dvostrukog kvačila za vektoriranje obrtnog momenta na zadnjoj osovini – evolucija onoga što je prvo razvijeno za Polestar 1. Funkcija razdvajanja je takođe dostupna za zadnji električni motor, što omogućava automobilu da radi samo na prednjem elektromotoru radi uštede energije pod određenim okolnostima.