Nakon dva izdanja u Zagrebu i jednog u Beograda, sajam „Print21“ dolazi i u Sarajevo – 15. i 16. marta u sofisticiranom hotelu u savremenom neboderu „Radon Plaza“. Činjenica je to koja definitivno sajam „Print21“ svrstava u red značajnih regionalnih sajmova, koji je nakon tri uspješna izdanja potvrdio dvije stvari.
Prva je da je sajam „Print21“ brzo postao jedan od najpopularnijih i najposjećenijih sajmova u branši. Druga, da su grafičkoj industriji potrebni mali, regionalni, uskospecijalizirani sajmovi s ciljanom publikom te da teško može funkcionirati bez njih.
Grafička industrija prije svega je vizualna i taktilna i kao takva teško dobar posao može odrađivati bez kontakta uživo. Krajnji rezultat štampe, bez obzira o kojoj vrsti proizvoda se radi, klijent voli dodirnuti, osjetiti, vidjeti pa i pomirisati. Niti jedan ekran ne pruža potpuni doživljaj proizvoda.
Zna to i 15 izlagača koji će nakon nekoliko godina pauze bez ikakvih sajamskih priredbi za grafičku branšu u BiH, pokazati ponudu i novitete iz segmenta, najvećim dijelom, digitalnog tiska i dorade. Svi oni prepoznali su sajam kao izvanrednu priliku za dodatnom, ali i važnom promocijom.
Svoju ponudu na sajmu predstavit će sljedeće kompanije: „Abias“, „Alim“, „Avtera“, „Carlos Signs“, „CFS“, „Eurocop“, „Europapier“, „Fortuna Digital“, „Klio“, „Konica Minolta“, „Maxi plus“, „Misija“, „NaniPrint“, „ST Graf“ i „Udruženje Grafičar“.
Na 15 izlagačkih prostora posjetitelje očekuju uistinu raznolika rješenja: od digitalnih produkcijskih pisača za medije iz arka, latex i UV pisača, eco solventnih pisača, print&cut rješenja, rješenja za tisak etiketa, rezača, preko DTF i DTG rješenja, termo preša, doradnih rješenja, različitih vrsta materijala, folija, medija za ispis, pa sve do softverskih rješenja. Dakle, sve ono što je u segmentu digitalnih rješenja trenutno in.
Uvijek zanimljiv wrap kutak, posjetioce očekuje na dva štanda. U sklopu njega svi zainteresirani moći se upoznati s tajnama uspješnog obljepljivanja vozila, ali i upoznati se s folijama različitih proizvođača te njihovom širokom primjenom.
Kako bi posjet sajmu bio dvostruko koristan, bit će organiziran i edukacijski kutak u saradnji s Udruženjem bosanskohercegovačkih grafičkih stručnjaka „Grafičar“. Teme o kojima će se razgovarati bit će razne, po principu za svakoga ponešto. Neke od njih vezane su uz: stanje grafičke industrije u BiH, tisak etiketa, studij grafičkog inžinjerstva i perspektive nakon studija, trendovi malih naklada….
Ulaz na sajam „Print21“ je besplatan. Potrebna je samo prijava putem naše web stranice www.print-magazin.hr