MOSTAR

Uskoro će biti zaokružen kompletan Koridor, kada će Bosna biti povezana s Hercegovinom

Piše: M. Sm. / Avaz.ba

28.10.2019

Danas u „Autocestama“: Vrijednost ugovora 57 miliona eura. Ž. Miličević

U sjedištu „Autocesta FBiH“ u Mostaru danas je potpisan ugovor o gradnji tunela Ivan, koji je dio autoceste na dionici Tarčin - Konjic, poddionici Tarčin - Ivan, čija je vrijednost 57 miliona eura.

Ugovor su potpisali direktor „Autocesta FBiH“ Adnan Terzić i direktor „Euro-Asfalta" Hamed Ramić te, u svojstvu svjedoka, Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija Federacije Bosne i Hercegovine, i Munir Ramić ispred „Euro-Asfalta“.

Terzić je napomenuo kako je ovo sedmi potpisani ugovor nakon usvajanja izmjena i dopuna Zakona o akcizama.

- Iako je za neke to, možda, mali korak, za nas, koji radimo, je ogroman, i za Koridor i za Federaciju BiH, ali i za cijelu BiH. Ovo je ogroman korak i za naše firme, koje ulaze u ugovorni odnos s „Autocestama“, i drago mi je da je ugovor dobio „Euro-Asfalt“. Rok za gradnju ovog objekta je 30 mjeseci, a poznavajući način na koji radi „Euro-Asfalt“, ne sumnjam da ćemo rok sustići. Ostalo nam je još da dodijelimo dva ugovora i nadamo se da ćemo, uz pomoć banaka koje finansiraju projekte i stručnih timova, uspjeti vrlo brzo dodijeliti ugovor za spajanje tunela Ivan s Tarčinom i još nam je ostao projekt od Vranduka do Nemile. Time smo osigurali da ćemo u radu imati skoro 40 kilometara autoputa uz rokove gradnje koji su predviđeni. Mislim da je to ogroman iskorak i ogroman posao kad su u pitanju „Autoceste FBiH“ - rekao je Terzić.

Jedan od ključnih zadataka je, kako je dodao, da ugovori koji su potpisani, budu završeni kako bi dobili objekte i funkcionalne cjeline radi naplate cestarine na tih 40 kilometara i kako bi na taj način povećali perspektive za daljnje građenje Koridora 5C.

Ramić je istaknuo da je tunel Ivan dug 1.761 metar te da će početkom idućeg mjeseca „Euro-Asfalt“ započeti organizaciju gradilišta.

- To znači gradnju pristupnih puteva na portalima tunela sa strane Bradine i Tarčina, a počinjemo s instalacijom infrastrukture, betonara i ostalog te očekujemo da ćemo početkom iduće godine početi s iskopima. U prethodnom periodu, sve smo poslove uradili na vrijeme, pa čak i prije roka, tako da nema sumnje da ćemo rok od 30 mjeseci ispoštovati - kazao je Ramić.

Lasić je naveo kako je potpisivanje ovog, kao i prethodnih ugovora, vjetar u leđa privredi Federacije BiH, a samim time i državi BiH.

- Drago mi je što je izvođač naša firma, što su sve naše građevinske firme, takoreći, u punom kapacitetu angažirane na Koridoru i ne sumnjam da će „Euro-Asfalt“ nastaviti mnogo brže raditi. Uvjeren sam da ćemo do proljeća imati još nekoliko potpisanih ugovora i samim tim se približiti najtežoj dionici koja nas očekuje na dionici, tunelu Prenj, odnosno dionici Mostar-sjever - Mostar-jug, gdje smo već u pregovorima sa finansijerima i siguran sam da ćemo vrlo skoro zaokružiti kompletan Koridor što se tiče južnog dijela BiH, odnosno Hercegovine - poručio je Lasić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.