Bosna i Hercegovina je skoro jedina evropska država čiji građani još plaćaju debeli porez na kupovinu i uvoz električnih automobila. Tako je, naprimjer, prema podacima Uprave za indirektno oporezivanje BiH, najskuplje uvezeno vozilo na električni pogon u prva četiri mjeseca tekuće godine Porsche-Taycan GTS (uvezen iz Njemačke), koji je koštao 190.000 KM, dok je država uzela nešto manje od 43.500 KM poreza.
Drugo najskuplje vozilo je Porsche-Taycan, čija je cijena 152.000 KM, dok je za porez plaćeno nešto manje od 35.000 KM.
Mercedes Benz, 204 X, EQC 400 4MATIC je treće najskuplje električno vozilo, također iz Njemačke, plaćeno oko 128.000 KM, dok je vlasnik morao izdvojiti skoro 30.000 KM za poreze.
I dok BiH teži ka članstvu u Evropskoj uniji, još se jednom pokazuje na djelima da se na tom polju ne radi mnogo. Ipak, veliki značaj ima to što je Vlada Federacije BiH, na prijedlog Federalnog ministarstva energije, rudarstva i industrije, usvojila Program utroška sredstava tekućih transfera pojedincima, čime je pojedincima omogućeno dobivanje ukupno milion KM na ime poticaja pri kupovini električnih automobila, a čiji je dugoročni značaj, prvenstveno za okoliš, nemjerljiv.
Namjena ovog programa je dodjela subvencija, odnosno finansijskih sredstava pojedincima za kupovinu novih automobila registriranih u Federaciji BiH od 1. januara do 12. decembra 2022. godine, koji imaju isključivo električni pogon (električni automobili) i automobila koje, uz motor s unutrašnjim sagorijevanjem, pokreće i električni pogon (hibridni automobili).
Do 30. aprila ove godine uvezeno je 179 hibridnih vozila u vrijednosti od 9.724.613 KM, dok su dažbine bile 2.776.226 KM. Uvezeno je 48 polovnih i 131 novi automobil.