GRAĐANI TRAŽE ODGOVORE

Agencija za bankarstvo FBiH ne raspolaže informacijama da banke varaju klijente, ali ukazuje na promjene kamate

Banke o svakoj promjeni dužne pisanim putem obavijestiti klijente te im dostaviti i novi otplatni plan

Mnogi imaju problema. Facebook

Al. B.

25.5.2023

Iako su o tome bile dužne obavijestiti klijente, pojedine banke su povećale kamatne stope korisnicima kredita s promjenjivom kamatnom stopom, koji su tek naknadno shvatili da otplaćuju veće iznose, a da ih s tim u vezi niko nije ni konsultirao.

Pojedine banke više od osam mjeseci, a bile su dužne, nisu obavijestile ni klijente ni kompanije u kojima su klijenti zaposleni da se radi o promjeni kamate.

Iz Agenciji za bankarstvo FBiH, kaže da nemaju informacije o tome, ali da su banke o svakoj promjeni dužne pisanim putem obavijestiti klijente te im dostaviti i novi otplatni plan, koji opet ne mogu primjenjivati u slučaju da klijent dostavi pisano obavještenje da uvećan iznos rate nije u mogućnosti otplaćivati.

Agencija za bankarstvo FBiH samo je utvrdila da se devet banaka odlučilo povećati kamate za ukupno 1,7 posto. Nove kamatne stope obračunate su na iznos kredita od ukupno 280 miliona KM od 17 milijardi KM, koliko iznose cjelokupna kreditna zaduženja u BiH.

"Avaz" je na osnovu uredničke opreme objavio naslov, "pojedine banke varaju građane", i ta oprema se ne odnosi na izjavu direktora Jasmina Mahmuzića niti je njegova tvrdnja.

- Sistem držimo stabilnim, a efekti naših odluka mjere se milijardama za privredu i građane. U mnogo smo boljoj situaciji u odnosu na zemlje regiona i Evrope. Imamo preporuke međunarodnih organizacija da dižemo kamate, ali mi ne vidimo razloge da to treba raditi - kazao nam je Jasmin Mahmuzić, direktor Agencije za bankarstvo FBiH


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.