Dok je pandemija koronavirusa i u BiH prilično promijenila navike potrošača koji su se, prije svega, radi sigurnosti okrenuli online kupovini, dotle je sve veći broj onih koji domaće platforme za dostavljanje smatraju popularnim aparatom za uštedu vremena.
Razne platforme
Iako brojni bh. građani online kupuju najviše odjeću i obuću te elektroniku i razne predmete za domaćinstvo, ipak, sve je više onih koji svoje dnevne ili sedmične nabavke prehrambenih namirnica obavljaju putem raznih platformi.
Na to je jednim dijelom utjecalo i uvođenje neradne nedjelje, odnosno ograničen rad trgovinama posljednjeg dana u sedmici u brojnim bh. gradovima.
- Potrošačke navike su, definitivno, promijenjene od korone. Dakle, sve više ljudi se odlučuje na taj vid trgovine, posebno kada je riječ o mlađim osobama, a i stariji se pomalo sve više pridružuju tom, takoreći, trendu. Generalno, svake godine se povećava udio online trgovine u odnosu na tradicionalne načine i to se ne smije smatrati nikakvom negativnom pojavom, budući da to svima donosi određene olakšice - kaže nam Marin Bago iz Udruženja za unapređenje kvalitete življenja „Futura“.
Trgovački lanci
I dok su brojni trgovački lanci omogućili servis kućne dostave preko pojedinih aplikacija i uz nekoliko „klikova“ je dostupno gotovo sve, postavlja se pitanje može li trend online kupovine ugroziti male trgovine, piljare, granape i slično.