Prije nekoliko dana, tačnije 23. januara oko 19 sati i 45 minuta na stanici Čapljina iskočila je Talgo garninuta (tri vagona iste kompozicije), prilikom uvlačenja u slijepi kolosijek gdje se obično ta garnitura i ostavlja preko noći, saznaje portal "Avaza".
Dan poslije, prema saznanjima "Avaza", poslat je pomoćni voz iz stanice Rajlovac da podigne garnituru, ali kako ne bude uvijek kako se planira i da se zataškaju vandredni događaji, pomenuti pomoćni voz iskače između Konjica i Bradine zbog čega dolazi do potpune obustave željezničkog saobraćaja više od 24 sata.
- Upozorenja mašinovođa gdje postoje pisani tragovi od prije godinu dana, nadležne službe su ignorisale i pod svaku cijenu iste koji su pisali pokušavaju degradirati za šta postoje mnogi pisani dokazi. Ovo je drugi slučaj u kratkom vremenskom periodu gdje pomenuti pomoćni voz iskače prvenstveno zbog katastrofalno loše pruge na koje nadležni ne obraćaju pažnju.
Mašinovođe koje svakodnevno voze ovom dionicom pruge svjedoci su katastofalnog stanja i još katastofalnijeg odnosa uprave prema svojim uposlenicima kojima svakodnevno život visi o koncu - kaže izvor "Avaza" iz Željeznica FBiH.