Spektakularni Red Bull Showrun održan je u Sarajevu u subotu, a bolid Formule 1 vozio je proslavljeni vozač Dejvid Kultard (David Coulthard).
Novi projekti
"Red Bull Showrun“ događaj je koji godinama obilazi evropske metropole i od ove godine i Sarajevo se našlo na ovoj prestižnoj mapi.
Haris Fazlagić, direktor Turističke zajednice Kantona Sarajevo, kazao je kako je ovaj događaj pokazao da je glavni grad u stanju da organizira vrhunske projekte te da se uveliko spremaju i za nove.
- Brojke su rekordne, gosti su sve zadovoljniji, a čini se i sarajevski turistički i ugostiteljski radnici imaju razloga za zadovoljstvo onim što se ostvaruje – kaže Fazlagić.
Evropski grad
Prof. dr. Nenad Brkić, koji predaje na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, te i jedan od koautora studije o brendiranju KS, u razgovoru za "Dnevni avaz“ ističe kako ovakvi događaji itekako doprinose promociji i brendiranju nekog grada.
- Postajemo dio porodice glavnih gradova, ovakvi događaji privlače medije, privlače turiste, čine sretnim domaće o stanovništvo. To je način promocije grada i turizma, ali od svega ima i ekonomske koristi te mislim da bismo trebali imati više događaja poput ovog.
Brkić navodi kako Sarajevo treba nastaviti ovim putem, ali da ga raduje što je ovakvih događaja u gradu tokom posljednjih godina sve više.
- Sarajevo je sigurno najveći brend koji imamo u Bosni i Hercegovini. Kulturno-historijsko naslijeđe je najveća naša prednost. Sarajevo treba etablirati kao prijestonicu kulture. Čini mi se da je to ono što nama Sarajlijama i Sarajevu najviše leži, tu imamo najviše potencijala da organiziramo i promoviramo. Ali za to će nam trebati i bolja infrastruktura.
Država tu treba uraditi svoj dio posla. Tu prije svega mislim na komunalnu i turističku infrastrukturu – navodi Brkić u razgovoru za "Dnevni avaz“.
Poseban duh
Profesor Brkić navodi da Sarajlije često, uprkos državi, uspijevaju održavati visok kulturni nivo u gradu.
- Nekada je on građen uz podršku države, ali možda i češće, uprkos državi ovakvoj kakva jeste. Ljudi su uspjeli da organiziraju i naprave neke događaje, muzeje, evente, kompanije koje privlače pažnju i domaće i međunarodne javnosti. Sarajevo je relativno mali grad, ali ima taj neki duh, miris i okus koji može da bude privlačan prije svega zemljama u regiji, ali i Evropi u cjelini – navodi Brkić.