"AVAZ" NA LICU MJESTA

Jučer započeli radovi na prvoj raskrsnici: Izgradnja tramvajske pruge do Hrasnice ide punom parom

Pruga će biti duga 12,9 kilometara. Projekt tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice ozvaničen je ujesen prošle godine

Radi se punom parom  - Avaz
Radi se punom parom  - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+9
Danijal Hadzovic

prije 7 dana

Izgradnja tramvajske pruge do Hrasnice odvija se u skladu s planiranom dinamikom.

Različite vrste radova izvode se dužinom cijele trase. Do sada su u okviru projekta izvršena uklanjanja humusa, kao i iskopi prvog i drugog sloja. 

Izvršeno je betoniranje osam platformi budućih tramvajskih stajališta, jučer su počeli radovi i na devetom stajalištu, a u narednom periodu počinju arhitektonski radovi na stajalištima. Ukupan broj stajališta bit će 20.

Prva raskrsnica

Jučer su započeti radovi na prvoj raskrsnici Ilidže do Hrasnice i to na raskrsnici kod Termalne rivijere. 

Na tramvajskoj pruzi od Ilidže do Hrasnice bit će 13 semaforiziranih raskrsnica, te će na svakoj biti primijenjen sistem prioriteta tramvajskog saobraćaja. Više od polovine radova završeno je na ugradnji prvog sloja nasipa i geotekstila. 


Ilidža – Hrasnica: Izvode se različite vrste radova. E. Tihak / Avaz

Kada je riječ o odvodnji, radi se na ugradnji cijevi, revizionih okana i filterskog materijala za drenažni rov, kao i na ugradnji geomembrane i drugog tamponskog sloja. Uskoro će tri kilometra pruge biti spremna za početak radova na izgradnji armirano-betonskih ploča. Podsjećamo, tramvajska pruga do Hrasnice je prvo širenje tramvajske pruge od 1962. godine, a isporuka prvih kilometara šina iz Austrije počela je prošle sedmice.

Direktno u Sarajevo

Pruga će biti duga 12,9 kilometara.

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo obećalo je da će stanovnici spomenutih naselja od sljedeće godine tramvajem direktno putovati u Sarajevo, bez presjedanja iz autobusa u tramvaj.

Bit će 13 semaforiziranih raskrsnica. E. Tihak / Avaz

Podsjećamo, projekt tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice ozvaničen je ujesen prošle godine, a radovi su počeli krajem februara ove godine. Rok za završetak radova je godinu i po.

Izabran konzorcij

Za izvođača radova ranije je izabran konzorcij turskih kompanija „Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S.“ i „Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri ve Ticaret“, dok vrijednost ovog projekta iznosi 26.201.054,52 eura bez PDV-a, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.