UDRUŽENJE POTROŠAČA

Admir Arnautović za "Avaz": Ako bismo bili složni i ustrajali vidjeli bi se pravi efekti bojkota

Podaci na osnovu kojih se može zaključiti da bojkot nije uspio mnoge su zbunili, jer su 31. januara gledali skoro potpuno prazne tržne centre

Arnautović: Mogli bi ustrajati. Avaz

Alen Bajramovic

jučer

Porezna uprava FBIH objavila je podatke po kojima je ukupan promet i promet trgovina u petak, na dan akcije građana "Bojkot u BiH", bio veći nego dan ili sedmicu ranije. 

Podaci na osnovu kojih se može zaključiti da bojkot nije uspio mnoge su zbunili, jer su 31. januara gledali skoro potpuno prazne tržne centre i ugostiteljske objekte.

Teorije zavjere

Predsjednik Udruženja za zaštitu potrošača Srednja Bosna, Admir Arnautović kaže da Porezna uprava nije prikazala samo promet maloprodajnih trgovina, već ukupan promet, da su firme zaključivale račune i izdavale fakture zadnji dan u mjesecu, što je znatno utjecalo na ukupan promet tog dana.

- U teorijama zavjere mogli bi govoriti i da su trgovački lanci možda prikazivali veće promete i uredno platili PDV, kako bi smanjili utjecaj bojkota i obeshrabrili eventualne buduće bojkote. Treba iz ovog izdvojiti i da li su taj dan pojedinci ili firme kupovali namještaj, automobile, radne mašine, autobuse ... Da se ništa nije desilo ne bi bilo ni današnjeg dogovora s Vladom oko zaključavanja cijena i smanjenja marži pojedinih proizvoda - kaže Arnautović za "Avaz".

Više nego poluprazni trgovački centri

Dodaje da je od početka jasno da se rezultat ne može očekivati nakon jednog jednodnevnog bojkota.

- Ako bismo bili složni i ako bismo ustrajali u barem 4-5 jednodnevnih bojkota u narednih mjesec dana vidjeli bi se pravi efekti. A da su u petak trgovački centri bili više nego poluprazni svi smo vidjeli - ističe Arnautović.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.