Broj smrtno stradalih usljed rušenja vijadukta u Đenovi mogao bi još rasti jer državni tužitelji govore o još puno nestalih ispod ruševina.
- Moglo bi biti još 10 do 20 nestalih - rekao je glavni tužitelj Frančesko Koci (Francesco Cozzi) u tom italijanskom priobalnom gradu, prenosi ANSA.
Koci je u srijedu govorio o 42 smrtno stradalih, dok su lokalne vlasti potvrdile 38 poginulih.
Spasioci su cijelu noć radili na ruševinama sa psima tragačima, napisali su lokalni vatrogasci na Twitteru, dodajući da se potraga za nestalima nastavlja.
No dva dana nakon urušavanja vijadukta Morandi, koji je propao 45 metara i sa sobom povukao preko 30 vozila, nada u pronalazak preživjelih je manja nego ikad.
Guverner Đovani Toti (Giovanni) u izjavi za ANSA-u je rekao da, kako vrijeme odmiče, ''malo je vjerovatno da ćemo pronaći još preživjelih''.
Među mrtvima bilo je najmanje troje djece, u dobi od 8, 12 i 13 godina. Petnaestero je ljudi bilo povrijeđeno, od kojih je devetero u kritičnom stanju, kažu lokalne vlasti.
Najveći talijanski operater autocesta Autostrade per I'Italia došao je pod snažnu paljbu na tržištu dionica u četvrtak, a talijanska je vlada rekla kako će im nametnuti stroge sankcije ili oduzeti koncesiju.
Autostrade I'Italia, dio međunarodne grupe za autoceste u vlasništvu talijanske porodice Beneton (Benetton), upravljao je vijaduktom u Đenovi. U kompaniji tvrde kako su provjere na vijaduktu izgrađenom 1967. bile redovne i temeljite, a posljednji je remont obavljen prije dvije godine.
Talijanska vlada napada Autostrade i najavljuje kako će im oduzeti koncesiju zbog toga što ta firma nije omogućila sigurnost vijadukta, iako s druge strane istražitelji još nisu pronašli prave razloge njegova urušavanja.
- Opcije koje nam stoje na raspolaganju su potpuno oduzimanje koncesije, oduzimanje koncesije na tom dijelu autoceste ili kazna, no 150 miliona eura kazne nije dovoljno visoko - rekao je zamjenik ministra prometa Edoardo Riksi (Rixi).
Po pravilima koncesije, Autostrada može biti kažnjena sa 150 miliona eura.