JET SET

Jedan detalj na ovoj fotografiji porodičnoj kompaniji donio neočekivan porast prometa

Megan Markl i princ Hari. AFP

Avaz.ba

10.5.2019

Tek rođeni sin Megan Markl (Meghan Markle) i princ Hari (Harry) pokrenuo je pravu šoping groznicu nakon što su ga roditelji predstavili svijetu pred novinarima u dvorcu Vindzor. 

Još nema ni sedmicu, a maleni Arči (Archie) već se pokazao kao prava mala trgovačka sila.

Hari i Megan sina su za tu priliku omotali u 237 KM vrijedan šal porodične kompanije G. H. "Hurt & Son". Ubrzo nakon predstavljanja, ta mala kompanija smještena u Notingemu bila je zatrpana upitima za isti komad. 

Ričard Tejlor (Richard Taylor), zadužen za marketing kompanije, za "Daily Mail" je rekao da su u 24 sata od predstavljanja zabilježili 25 hiljada posjeta njihovoj internet-stranici. Usporedbe radi, običnim danom "bi imali stotinjak posjeta dnevno.

Ta kompanija je već godinama zadužena za odijevanje kraljevskih beba pa je njihov proizvod odabrala čak i kraljica Elizabeta (Elizabetha) kad je predstavljala princa Čarlsa (Charles) 1948. godine. U njihovim šalovima djecu su predstavljali i Čarls i Dajana (Diana) te  Kejt (Kate) i Vilijam (William). 



Screenshot

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.