SAJAM ŠLJIVE U GRADAČCU

Hasičević: Brendiranjem i supstitucijom uvoza podstaći domaću proizvodnju

Mi smo bili obazrivi prilikom izrade strategije pa smo rekli kupujmo naše, “Ja BiH naše”, rekao je Hasičević

Hasičević: Kupci znaju prepoznati kvalitet. Služba za informisanje 'Sajam šljive'

FENA

31.8.2024

Federalni ministar trgovine Amir Hasičević rekao je na Sajmu šljive u Gradačcu da je potrošački patriotizam važan preduslov privrednog razvoja i da u tom smislu to ministarstvo nastoji kroz planiranu izradu strategije razvoja trgovine, upravo kroz brendiranje i supstituciju uvoza, staviti akcenat na domaće proizvode.

- Budući da se Bosna i Hercegovina obavezala na slobodno tržište ne može favorizirati domaće proizvode na tržištu, ali može pomoći domaćim proizvođačima da budu konkurentni i kvalitetom i cijenom, a kupci znaju prepoznati kvalitet – istakao je Hasičević.

Na 51. međunarodnom sajmu poljoprivrede i prehrambene industrije – Sajam šljive održano je naučno-stručno predavanje o značaju kupovine domaćih proizvoda. Kako je istaknuto, Bosna i Hercegovina ima milijardu maraka mjesečni deficit uvoza i izvoza i 77 posto nepokrivenost, odnosno 23 posto pokrivenost u poljoprivrednoj industriji zbog čega se kupovini domaćih proizvoda treba dati posebna pažnja.

Vanjskotrgovinski deficit u BiH veći je od šest milijardi KM i treba sagledati sve mogućnosti kako bi se pomoglo domaćim proizvođačima, naročito izvoznicima da povećaju svoj plasman. Zbog toga je značajna kupovina domaćih proizvoda i neophodno je uložiti dodatne napore da se promovira domaća proizvodnja, u cilju stabilizacije i rasta domaće ekonomije. U Federaciji Bosne i Hercegovine prepoznatljive su tri inicijative – “Kupujmo domaće”, “Ja BiH naše” i “Made in BiH”.

- Radi se o veoma kompleksnom problemu i danas smo pokušali da ukažemo koliko je to socijalno-psihološko, patriotsko pitanje, koliko je to ekonomsko-socijalno pa i moralno pitanje i moramo se uključiti svi. Mi smo bili obazrivi prilikom izrade strategije pa smo rekli kupujmo naše, “Ja BiH naše”. Sve je to višestruko značajno za razvoj, opstanak i boljitak našeg društva. Zato nam treba sinergija i razumijevanje svih i da kupujemo naše - dodao je Hasičević.

Na ovogodišnjem Međunaridnom sajmu poljoprivrede i prehrambene industrije – Sajmu šljive predstavile su se neke od najznačajnijih bh. kompanija u proizvodnji i preradi hrane i pića kao što su Lactalis BH, Meggle, Mlin Nezić, Agrex, Voćar, Agragold, Bimal, Vinarija Pajić, Mingos, Yimor i drugi, saopćeno je iz Službe za informisanje "Sajam šljive".

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.